ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Darwin

#492 Re: Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kiihtyv

22.08.2011 17:14

#5: - Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kiihtyvän

Täyttä sontaa, älkää aikuiset ihmiset sekoilko. Raamattu on ihmisten kirjottama kirja jota on muunneltu kymmeniä kertoja, vähintään. Sanokaa yksikin toteutunut ennustus.

Vastaukset


Vieras

#495 Re: Re: Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kii

2011-08-22 17:20:09

#492: Darwin - Re: Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kiihtyv

Täyttä sontaa, älkää aikuiset ihmiset sekoilko. Raamattu on ihmisten kirjottama kirja jota on muunneltu kymmeniä kertoja, vähintään. Sanokaa yksikin toteutunut ennustus

Mene sontinesi muualle ja anna meidän rauhassa tukea Israelia.

Raamatun ennustukset toteutuvat yksi toisensa jälkeen niin kiivaasti, ettei voi enää perässä pysyä.


Vieras

#740 Re: Re: Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kii

2011-09-01 00:02:40

#492: Darwin - Re: Re: Re: Kyllähän me raamatussa luemme, mitä maailmassa tapahtuu. Ennustukset taoteutuvat kiihtyv 
Täyttä sontaa, älkää aikuiset ihmiset sekoilko. Raamattu on ihmisten kirjottama kirja jota on muunneltu kymmeniä kertoja, vähintään. Sanokaa yksikin toteutunut ennustus.


Googlaa vaikka: Toteutuneet ennustukset.
Mielestäni tärkein toteutunut ennustus on viattoman karitsan uhrikuolema. Se on esikuva Jeesuksen veren suojasta, joka antaa Herraan luottaville kuolemattomuuden.
2.Moos:12:5 Ja karitsanne olkoon virheetön, vuoden vanha urospuoli; lampaista tai vuohista se ottakaa. 12:6 Ja pitäkää se tallella neljänteentoista päivään tätä kuuta; silloin Israelin koko seurakunta teurastakoon sen iltahämärässä. 12:7 Ja he ottakoot sen verta ja sivelkööt sillä molemmat pihtipielet ja ovenpäällisen niissä taloissa, joissa he sitä syövät. 12:12 Sillä minä kuljen sinä yönä kautta Egyptin maan ja surmaan kaikki esikoiset Egyptin maassa, sekä ihmiset että eläimet, ja panen toimeen rangaistustuomion, jonka minä olen langettanut kaikista Egyptin jumalista. Minä olen Herra. 12:13 Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata. 12:46 Samassa talossa se syötäköön; älköön mitään siitä lihasta vietäkö talosta ulos, älkääkä siitä luuta rikkoko.


Joh:19:31 Koska silloin oli valmistuspäivä, niin - etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi, sillä se sapatinpäivä oli suuri - juutalaiset pyysivät Pilatukselta, että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas. 19:32 Niin sotamiehet tulivat ja rikkoivat sääriluut ensin toiselta ja sitten toiselta hänen kanssaan ristiinnaulitulta. 19:33 Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi, eivät he rikkoneet hänen luitaan, 19:34 vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä. 19:35 Ja joka sen näki, on sen todistanut, ja hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää totta puhuvansa, että tekin uskoisitte. 19:36 Sillä tämä tapahtui, että kirjoitus kävisi toteen: "Älköön häneltä luuta rikottako." 19:37 Ja vielä sanoo toinen kirjoitus: "He luovat katseensa häneen, jonka he ovat lävistäneet."