Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Kommentoitu viesti

Mikko Laaksonen

#340 Re: Re: Arviointi ei ole kunnianloukkaus

24.08.2011 16:50

#335: Pirkka Keskinen - Re: Arviointi ei ole kunnianloukkaus

 

Kiitos muuten lisätiedosta, että Nuiva vaalimanifesti on ensisijaisesti Jussi Halla-ahon kirjoittama. Mistäs muuten tämän tiedon sait? Mielenkiintoista myös, jos asiakirjaa on esitelty peräti koko puolueelle puoluekokouksessa. Toki on ollut havaittavissa, että Perussuomalaiset laajemminkin allekirjoittavat Halla-ahon ajatuksia.

Nähdäkseni "fasismi" ja "rasismi" ovat ihan korrekteja ja täsmällisiä asiasanoja kuvaamaan esimerkiksi Jussi Halla-ahon poliittista ajattelua. Niiden käyttöä on toki aiheellisesti vältetty Halla-ahoa lievemmissä tapauksissa. Itse nimitän esimerkiksi Jussi Halla-ahoa fasistiksi ja rasistiksi hänen poliittista ajatteluaan koskevan analyysini perusteella ihan hänen allekirjoittamiensa poliittisten asiakirjojen ja kirjoitelmien perusteella.

Kohtuullisen erikoista on, että varsin selvä mukaileva lainaaminen on "hutera aasinsilta".

Miksi sitten voisi nimittää jatkuvaa ja systemaattista tilasto- ja kyselytietojen vääristelyä?

Vastaukset

Pirkka Keskinen
Hämeenlinna

#343 Re: Re: Re: Arviointi ei ole kunnianloukkaus

2011-08-24 17:00:25

#340: Mikko Laaksonen - Re: Re: Arviointi ei ole kunnianloukkaus

"Kiitos muuten lisätiedosta, että Nuiva vaalimanifesti on ensisijaisesti Jussi Halla-ahon kirjoittama. Mistäs muuten tämän tiedon sait? Mielenkiintoista myös, jos asiakirjaa on esitelty peräti koko puolueelle puoluekokouksessa."

Halla-aho oli itse sanonut sen, muistaakseni Homma-forumilla. Ja kyllä, muutosehdotuksista ja itse manifestista äänestettiin puolueen kesken. Suuri osa siitä on myös kopioitu Perussuomalaisten puolueohjelmaan, käsittääkseni sellaisenaan.