Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Kommentoitu viesti

tietoinen

#49 Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan?

07.08.2014 19:33

#48: Totuuden puolustaja - Re: Kenelle adressi luovutetaan? 

 Heippa

 

Ehdotan että adressista toimitetaan kopiot myös kaikille suomalaisille toimittajille, jotta hekin voisivat tuntea puhuttelua sydämessään ja ehkä jopa tehdä parannuksen. Samalla hyvä kohde olisi suomen ulkoministeriö, sillä sieltäkin suunnasta syydetään israel vastaista propagandaa ja suorastaan anti-semitistä vihapuhetta. Adressista kannattaisi myös painaa kopioita jokaiseen suomalaiseen oppilaitokseen, jotta koululaiset ja muut opiskelijat voisivat oppia medialukutaitoa!! Itse asiassa tästä adressista voisi painaa traktaatti-tyyppisen lentolehtisen jolla voitaisiin taistella uuden maailmanjärjestyksen masinoimaa, harmageddonin taisteluin valmistavaa, propagandaa vastaan!

Vastaukset

Juhani Starczewski
Jyväskylä

#56 Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan?

2014-08-08 08:37:01

#49: tietoinen - Re: Re: Kenelle adressi luovutetShalomia!

Shalomia!

Adressin alullepanija
soitti minulle eilen. Hän on miehensä kanssa
Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi – adressin takana

Adressin alla on nimi: Satu Marianne Piispa. Hän on laittanut adressin nettiin.

Rouva kysyi neuvoa adressiin liittyen, kun olen näiden Israel-adressien kanssa vuosia jo operoinut:
Adressi Israelin tueksi!
 Anteeksipyyntö Israelilta!

Ehdotin häntä olemaan yhteydessä mm. Israel-ystävyystoimikuntaan ja Israelin suurlähetystöön sekä mediaan. Kaikille knsanedustajille tieto tästä adressista meni adressin julkaisupäivänä.

 

Nythän adressin alla ei ole oikein ketään ja mitään tunnettua Israel-tahoa ja sen vuoksi joku voi jättää sen allekirjoittamatta.

Jospa esimerkiksi Israel-ystävyystoimikunta voisi tulla tukemaan adressia ja ottaa sen nimiinsä.

 

Ehdotin myös, että adressin ja sen nimilistan voisi ojentaa Israelin suurlähetiläs Dan Ashbelille ja median edustajille su 2.11.2014 Israel-juhlassa Espoossa.

Adressin voisi juhlassa luovuttaa mm. Viestinnän Keskusliitolle
http://www.vkl.fi/jasenet

Julkisen sanan neuvostolle:
http://www.jsn.fi/jsn/

 

Tällaisia ajatuksia
Yhteistyöterveisin

Juhani Starczewski