Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Kommentoitu viesti

Minä taas

#2097

07.11.2014 14:59

Suomessa on lähes 6,000,000 asukasta, joista tämän adressin allekirjoittaneita on vain reilusti alle 50,000. Siis haloo. Alle 1% koko väestöstä. Luuletteko te pölövästit, että Suomessa yli 99% väestöstä ei osaisi itse ajatella sitä, että mikä täällä on vaarallista tai vaaratonta ja mikä on lopetettava ja mikä ei. Tuo Talvivaaran kaivos on erittäin toimiva ja ympäristöystävällinen turvallinen kaivos jos siellä vain olisi alunpitäen tehty kaikki kunnolla. Nyt Talvivaara Oy on konkassa, mutta jokin toinen kaivostoimija aloittaa siellä varmasti pian tuottavan toiminnan. Ei tuo kaivos sieltä minnekkään katoa näiden typerien adressien takia, vaan toiminta jatkuu, koska sen on koko Suomen taloudellisten etujen takia jatkuttava.

Vastaukset

Uraanikaivos joka suljetaan ikuiseksi ajoiksi

#2098 Re:

2014-11-07 16:03:26

#2097: Minä taas -  

 Tieto ja totuus ovat aivan toista, kuin "minä "nimimerkki kirjoittaa.

 Suomen kansan valtava enemmistö on tuominnut Uraanikaivos Talvivaaran toimet,

 jotka ei missään oloissa kestä päivänvaloa .

 Sotkamon pappi kirjoitti Kainuun Sanomissa :

 Talvivaarassa __Helvetti  irti  !

 Uraani on niin arka aihe,siksi  siitä vaietaan,vaikka se on ,Vesiliokoinen,Väritön,Hajuton

 Mauton ,Tappava myrkky !

vieras

#2099 Re:

2014-11-07 16:38:36

#2097: Minä taas -  

 Kansan valtava enemmistö, on viisasta joka tietää mitä ostaa ja mitä ei.

 Noin 5,5 miljoonaa Suomalaista ei koskaan alistunut ostamaan näitä

 Ympäristö Rikollisten___ Uraani Osakkeita__!

Vieras

#2106 Re:

2014-11-11 12:14:36

#2097: Minä taas -  

 

Suomen luonto revitään auki ja vesistöt pilataan VALTAVILTA alueilta. Tavallinen kansalainen ei saa enää edes kusta omalla tontillaan ilman että viranomaiset älähtävät, säätävät puhdistuslaitoksia ja VEROTTAVAT vielä kansalaisia siitä että asuvat omassa asunnossa omalla tontilla.

 

Kaivostoiminta on ihan hullua. Ulkomailta ostatetaan kalliita koneita, ulkomaisella velalla, josta maksetaan verenimijäpankkiireille korkoa ja lyhennykset päälle. Polttoaine ostetaan myös ulkomailta ja hyvässä lykyssä suurin osa työntekijöistäkin on ulkomaisia tai aliurakoitsijat vievät rahansa veroparatiiseihin. Jos jotakin rahaa tänne jää, niin sillä ostetaan ulkomaisia omenoita ja Kiinassa pakattua kalaa ym. ja maksetaan valtion velan korkokuluja ja ehkä joskus lyhennyksiä eli taas ulkomainen pankkiiri hykertelee. Sen päälle pankkiiri laittaa meidät maksamaan muita riskejään lahjottavien jänishousu poliitikkojen tuella. Malmit ostanut ulkomainen monikansallinen yhtiö valmistaa niistä uusia koneita ja myy ne takaisin urakoitsijoille, että voivat kaivaa lisää malmia Suomen maaperästä ja pilata muun elämisen edellytykset lopullisesti. Herätkää!

Kaivostoiminta on toistaiseksi kiellettävä Suomessa kunnes uusi kaivoslaki valmistuu.

Ettekö hyvät poliitikot jo usko että megahankkeissa ei ole tulevaisuutta ydinvoimalat (= pommi) mukaan lukien. Pieni on kaunista ja marja on ennen pitkää poimittava maasta. Luonto on meidät elättänyt ja elättää vastakin, kunhan elämme sen kanssa sovussa. Äänestäkää ahneet poliitikot ja puolueet ulos palleiltaan. Eihän ne osaa edes ajatella itsenäisesti. Bildergergiltä käydään kysymässä ohjeet ja loput veroparatiiseista ja niiden johtajalta Junkerilta. Hyi hitto. Miten pitkään annamme niiden kusta silmäämme ja raiskata äitimme ja lapsemme ja vielä syntymättömät lapsemme?

Jo syntynyt ydinjäte on haudattava pieninä palasina poliitikkojen omistamille kiinteistöille ja muille kiinteistöille. Ne eivät ikinä pysy yhdessä hautapaikassa eikä sitä vartioimaan riitä mikään voimayhtiö. Pieninä palasina se on jotenkin hallittavissa ja säteily kohtuullisuuden rajoissa. Ydinvoima on suurin ja vaarallisin kansanterveyttä uhkaava asia kaikkialla maailmassa.