ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen
Vieras

#1141 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

15.09.2011 00:49

#1137: Am Yisrael Chai - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Kirjoitit:

Sinä olet muuten vastuussa Jumalalle jokaisesta valheesta, jota tuohon kirjoitit

 

Joka ikinen sana ja lause on ristiintarkistetuin dokumentein todeksi todistettu, jokaikinen asia kommentissani on totta. Olen lukenut Israelin historiaa Raamatun lisäksi Temppelin tuhoamisesta nykypäivään asti, myös uusimpia historiatietoja, joita jatkuvasti tutkitaan, sitä mukaa kuin salassapidettyjä asiakirjoja avataan tutkijoille. Suosittelen lämpimästi myös juutalaisten uuden historian tutkijoiden kirjoihin tutustumista. Esim. sabrat Benny Morris, Ilan Pappe.

 

Jumalani, Taivaallisen rakkaan Isäni hyväksyntä, ja suloisista suloisimman Ylkäni Jeesuksen rakastavat silmät katsovat minua alati, eivätkä vain tuomiopäivänä. Pyhän Hengen virrat kumpuavat sisimmästäni alati. Joka päivä saan asua Hänen läsnäolossaan.   :))

 

Kruunatkoon Yeshua ylivuotavalla rakkaudellaan ja hellyydellään myös sinut, ja parantakoon sydämesi haavat, niin ettei sinun enää tarvisisi uhkailla muita Jumalan kostolla, vaan että sinäkin saisit tuntea Yeshuan rakkauden sinua kohtaan! <3

Vastaukset


Vieras

#1148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-09-15 09:51:49

#1141: Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hohhoijjaa. Ei Jumalaasi ole olemassa. Sinä olet vain harhainen ihmminen, joka aiheuttaa viattomille sivullisille vahinkoa.

Vahinkoa, jonka jokainen selväjärkinen välttäisi.

Imelyyttä kerrakseen

#1157 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-09-15 21:48:44

#1141: Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kirjoitit:

Sinä olet muuten vastuussa Jumalalle jokaisesta valheesta, jota tuohon kirjoitit

 

Joka ikinen sana ja lause on ristiintarkistetuin dokumentein todeksi todistettu, jokaikinen asia kommentissani on totta. Olen lukenut Israelin historiaa Raamatun lisäksi Temppelin tuhoamisesta nykypäivään asti, myös uusimpia historiatietoja, joita jatkuvasti tutkitaan, sitä mukaa kuin salassapidettyjä asiakirjoja avataan tutkijoille. Suosittelen lämpimästi myös juutalaisten uuden historian tutkijoiden kirjoihin tutustumista. Esim. sabrat Benny Morris, Ilan Pappe.

 

Jumalani, Taivaallisen rakkaan Isäni hyväksyntä, ja suloisista suloisimman Ylkäni Jeesuksen rakastavat silmät katsovat minua alati, eivätkä vain tuomiopäivänä. Pyhän Hengen virrat kumpuavat sisimmästäni alati. Joka päivä saan asua Hänen läsnäolossaan.   :))

 

Kruunatkoon Yeshua ylivuotavalla rakkaudellaan ja hellyydellään myös sinut, ja parantakoon sydämesi haavat, niin ettei sinun enää tarvisisi uhkailla muita Jumalan kostolla, vaan että sinäkin saisit tuntea Yeshuan rakkauden sinua kohtaan! <3

>>>>>> Olipa ylenpalttisen IMELÄÄ tekstiä -  outo ja Israelista valehteleva ja sitä tuomitseva henki EI ole Herran henki !

Siunatkaa Israelia, niin teitä siunataan, jos kiroatte Israelia, teidät kirotaan, sanoo Herra.

Snl 21:2, Kaikki miehen tiet ovat ovat hänen omissa silmissään oikeat, mutta Herra tutkii sydämet.

Snl 26:24 -26 Vihamies teeskentelee huulillaan, mutta hautoo petosta sydämessänsä. Jos hän muuttaa suloiseksi äänensä, älä häntä usko, sillä seitsemän kauhistusta hänellä on sydämessänsä. Vihamielisyys kätkeytyy kavalasti...