Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

Kommentoitu viesti

sairaanhoitaja

#39 Re:

26.02.2016 18:17

#16: edunvalvoja kentältä -  

 Juuri tämän ajattelumallin johdosta alemman korkeakoulututkinnon suorittaneet sairaanhoitajat saavat samaa melkein samaa palkkaa kuin toisen asteen koulutuksen käyneet...

Vastaukset


Vieras

#40 Re: Re:

2016-02-26 18:23:30

#39: sairaanhoitaja - Re:  

 Pitäisiköhän minunkin nyt pahoittaa mieleni kun olen opiskellut maisteriksi asti, teen koulutustani vastaavaa työtä ja palkkani on tällä hetkellä  bruttona 1600 €? ihan vain siksi, että lähihoitaja saa minua parempaa palkkaa.. Anteeksi, mutta en jaksa. Olen onnellinen, että tällaisessa taloustilanteessa minulla on töitä.

Hoitaja

#95 Re: Re:

2016-02-27 15:24:49

#39: sairaanhoitaja - Re:  

 Voisitko luetella ne syyt miksi AMK Sh:n pitäisi saada parempaa palkka kuin esim. 80-90 luvulla sairaanhoitaja koulun käyneet? Koulutushan oli ihan saman pituinen lukiopohjaisena kuin nykyään.Ennen painotus oli käytännön työssä ja nykyisin painotetaan teoriaa. Tosiasiassa sairaanhoitajan työ ja hoitotyö yleensä opitaan käytännön työssä !! Ei koulun penkillä. Eli koska tässä adressissa selkeästi halutaan asettaa eri vuosina valmistuneet SH:T eri asemaan ja on myös unohdettu muut hoitotyötä tekevät ryhmät, en tule allekirjoittamaan tätä puolivillaisesti valmistettua Adressia.