Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Historia toistuu

#2922 Alkaako kaikki alusta?

23.04.2016 06:27

Näyttää siltä, että koko pyöritys alkaakin alusta. Vaasalaista virkamiestä ei pysäytä mikään, ei edes KHO:n päätös. Taitaa tulla uusi potti maksettavaksi Vaaan asukkaille. Ehkä se on sitten niin että hyvän virkamiehen takia kannattaa hieman maksaakin... En oikein muuta selitystä keksi sille miksi vaasalaiset sallivat kaiken tapahtua.

 

Vastaukset

Kari Lajunen

#2923 Re: Alkaako kaikki alusta?

2016-04-23 14:46:20

#2922: Historia toistuu - Alkaako kaikki alusta? 

Hyvät lukijat. Olen huolissani. Epäilen, että Kadaria työpaikkakiusataan. Menin tänään Vaasa-Pärnu ystävyysseuran 60-vuotisjuhliin koska esitteessä oli, että musiikkiluokkien kuoro esiintyy ja halusin tulla sitä katsomaan. Musiikkiluokkien kuoro ei esiintynyt eikä Kadar kertonut syytä. Kadar ei suostunut sisällä edes keskustelemaan kanssani mutta olin sinnikäs ja "klemppasin" hänet ulkoa kun hän oli menossa pois. Kohteliaana hän ei voinut enää kieltäytyä mutta hän ei uskaltanut sanoa oikeastaan mitään. Olin myös huomaavinani hänen käsissään lievää vapinaa. Kaikki ei näytä olevan nyt kunnossa.  Vaikka oikeuden päätöksen lopuksi lukee. "TÄTÄ KAIKKI NOUDATTAKOOT" epäilen, että oikeuden päätöstä on kierretty tai ehkä halveksittu ja oikeus on otettu omiin käsiin.