Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#5 Re: Mahtava huijaus.

06.07.2010 18:34

#4: Hipihop - Mahtava huijaus.

Ottakaapa yhdessä yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja sitten itse omistajiin. Ne nuoret miehet on kyllä helppo ottaa kiinni.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#119 Re: Re: Mahtava huijaus.

2010-11-22 13:32:37

#5: Vieras - Re: Mahtava huijaus. 

 Olen laittanut tekstivietiä Jussi Mäntylälle,sain hänet kiinni numerosta +358407000002,vastaus oli "Morjens,en ole tyhmä vaan pyrin parhaaseeni.Tuotetoimitusten eteen tehdään paljon töitä ja ne pyritään toimittamaan pikimmiten.Ei niitä huvikseen kukaan täällä pidä.Pahoitteluni viiveestä.T.Jussi" Viesti on lähetetty minulle 2.11.2010 Kaikki huijaavat,johtoportaasta alkaen ja asiakaspalvelu tanssii Jussi käskyjen mukaan,muuten tulee kenkää.

Vieras, todella närkästynyt ja petetty
Vieras

#327 Re: Re: Mahtava huijaus.

2011-02-25 15:48:16

#5: Vieras - Re: Mahtava huijaus.

 

On otettu yhteyksiä jo syyttäjäänkin ja syyttämättä jättäminen tuli palautteena. Liian pienistä rahoista tuntuu olevan kyse, näin meikäläisten "HUUTAJIEN". Olen itse odotellut niitä tuotteita, joita on noin neljä kappaletta, mutta joka kuukausi tulee tieto, että ensi kuussa aletaan lähetellä niitä ruuhkan takia. Voi perskele ko on Mäntylän poika Jussi Tapanilla sitten kiirusta. No on kait ko ei tiedä mihkä rahat piilottaisi. Itte olen ootellu tavaroitaitani jo TOISTA VUOTTA. Et sellanen poijan kutale on kyseessä, jos on enää hänellä itsellään koko puljua enää.

Huvittavaa nämä tietojenkin muutokset, vaikka se joka vastaa näistä asioista hen.koht. on juuri Mäntylä Jussi Tapani

1. Rekisterinpitäjä
Rekisterinpitäjänä toimii: West Camp Synergy Ltd, 3 Georgiou Katsounodou street, Kitallides Building, office 4A, 3036 Limassol, Cyprus.
Y-Tunnus: 2260139-2
Sähköposti: asiakaspalvelu (at) fiksuhuuto.fi

2. Rekisterin nimi
West Camp Synergy Ltd:n asiakasrekisteri

 

ps. kuinka monella mahtanee olla jo toista vuotta saamatta huutamansa tavara ?????