VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

VÃNRIKKI LISSABONISTA
Vieras

#2880 luonnonystãvã ja metsãstãjã

01.04.2012 07:22

#2476: metsästäjä ja luonnonystävä - Re: Re: miettikää

Kãvin ãsken ulkona ja palasin edelleenkin ihmettenyynã miten joku voi olla niin typerã, ettã autotituleeraa itsensã "metsãstãjãnã ja luonnonystãvãnã". Eix sulla ole minkããlasita mentaalista mekanismiã joka nãyttãisi punaista ennenkuin teet minkããnlaisia pããtõksiã. Psykopaatti on se ensimmãinen tekninen kãsite jolla sinut profiloisin. Henkilôkohtaisesti olet "a fuck-faced loser who is condemned to eternal ignorance".

Vastaukset

Et voi olla vänrikki ennekuin aikuistut

#2881 Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

2012-04-01 09:30:24

#2880: VÃNRIKKI LISSABONISTA - luonnonystãvã ja metsãstãjã

luuletko sinä, että metsästäjät vihaavat luontoa ja haluavat tappaa sieltä kaiken pois? Niin ei todellakaan ole. Tottakai metsästäjät suojelevat luontoa ja turvaavat ja hoitavat eläinkantoja, jotta koko metsästys harrastus olisi edes mahdollista.

Minkä takia aloitat kommenttisi:Kãvin ãsken ulkona? Yritätkö luoda sillä jotain luontoihmisen kuvaa itsestäsi? Minäkin tulin juuri ulkoa. olin pari tuntia metsästämässä variksia ja kävin kaatamassa haapoja jäniksille.

"Henkilôkohtaisesti olet "a fuck-faced loser who is condemned to eternal ignorance"." Mitä nyt sinusta olen päätellyt tällä yrität luoda itsestäsi kovan ja älykkään kuvan itsestäsi, mutta voin kertoa että epäonnistuit.

Asut selvästi ainakin taajamassa. Olet nuori. Yrität olla kapinallinen ja Sinulla on luultavasti jonkunlaiset EMO-hiukset tai sitten olet hiljainen hyssykkä vanhempien kellarissa.

Kuvittelet olevasi isokin luonnosuojelia pienen pääsi sisällä. Käytät ehkä ainakin lieviä huumeita?

Sosiaalista elämää en usko sinulla kovin paljon olevan. Varmaan joku pieni hörhörinki jos sitäkään.

Miksi et osaa käyttä Ä-kirjainta?

Haukuit edellisessä kommentissasi metsästäjää pelkuriksi, millä perusteella? Luultavasti itse olet niin pelkuri että et uskaltaisi julkisesti esittää minkäänlaista kommenttia.

Ja kerroit myös omistavasi aseen. Toivon ja luulen että valehtelit.

Sanot myös toista psykopaatiksi. Tähän voin vain todeta että iso joukko ihmisiä pitää sinua näiden kirjoitustesi perusteella psykopaattina.

Kaikki maailman metsästäjät ovat varmasti enemmän luonnoystäviä kuin sinä.