KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

tyrmistynyt
Vieras

#61 vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa

07.12.2010 22:56

Näyttää olevan joukko tekijöitä liikkeellä, joilla on vain suuri suu. Miten on mahdollista vaatia KKY:tä hakkimaan kissataloa? Viime keväänä vuokrattiin tilat kissojen vastaanottopaikaksi. Kokonaista vajaat kolme viikkoa tilat toimivatkin. Sitten iski rutto. Ovet laitettiin kiinni. Loppu syksyyn tiloista maksettiin vuokraa. Kukaan näistä suunsoittajista ei halunnut siivota ts. desifioida tiloja. Jotka olisi voitu ottaa käyttään ja ottaa sinne edelleen kissoja.
Nyt tämä joukko vaatii kissataloa. Miten sen siivous sujuisi? Kun ei sujunut 25 neliön tiloissakaan?
Kukaan näistä suunsoittajista ei ole laittanut korta ristiin varojen kartuttamiseksi yhdistykselle. Raha vain kelpaisi, ei sen hankkiminen. Kaikessa näkee kateuden toisten vaivalla saamaa varallisuutta kohtaan.Tosuus on se ettette kykene itse kerään varoja omanlaiseen toimintaanne, jos KKY ei miellytä, kootkaa oma joukkonne. Tässä on suurelta osin kyse muutaman sairaan henkilön omista ongelmista.
Jokaisessa yhdistyksessä on omat sääntönsä. Jokaiselle ne eivät kelpaa. Joten jättäkää KKY rauhaan, tehkää työnne siellä missä koette olevanne tarpeellisia. Vai ettekö muualta saa kahmittua helposti muiden varoja yksityiseen käyttöönne?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#63 Re: vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa

2010-12-07 23:08:18

#61: tyrmistynyt - vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa 

Hallitus ei itse noudata yhdistyslakia. Jäsenet ja muut huolestuneet koittavat saada tähän muutoksen. Mikä tässä on väärää? Eivätkö päätöksentakana seisovat henkilöt näe, että ihmiset ovat huolestuneita KISSOISTA?

Ensikotilistalla on tarpeeksi puitu jo talon desinfiointia, siihen vaadittiin ammattilainen jota ei ollut ilmeisesti varaa hankkia. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin. Ja miksi tämä talohomma tähän nyt on vedetty kun se ei itse adressiin liity mitenkään.

"Kukaan näistä suunsoittajista ei ole laittanut korta ristiin varojen kartuttamiseksi yhdistykselle." Mistä tiedät, millä todistat ja perustelet? Vai tarkoitatko tällä niitä yhdistyksen aktiiveja, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Millä oikeudella itse tulet arvostelemaan muita jos et pysty perustelemaan kantaasi?

Mistä olet saanut päähäsi, että kukaan haluaa rahojaan yksityiseen käyttöön? Näissä tietyissä viesteissä toistuu täysin omien ennakkoluulojen ja vihamieleisyyden pohjalta tehtyjä päätelmiä, joista kukaan ei esimerkiksi tässä ketjussa ole kirjoittanut sanallakaan.

Miksi hallitus ei ole valmis kompromisseihin? Miksi yhdistyksessä on ongelmia? Eikö silloin pitäisi katsoa peiliin eikä etsiä jatkuvasti uusia syyllisiä? Miksi vika on jatkuvasti muissa kuin omassa toiminnassa?

Vastaväitteiden esittäjille on esitetty monia kysymyksiä, miksi näihin ei saada vastausta? Eikö osata perustella?

Vieras
Vieras

#67 Re: vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa

2010-12-07 23:59:18

#61: tyrmistynyt - vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa 

"Jokaisessa yhdistyksessä on omat sääntönsä. Jokaiselle ne eivät kelpaa. Joten jättäkää KKY rauhaan, tehkää työnne siellä missä koette olevanne tarpeellisia. Vai ettekö muualta saa kahmittua helposti muiden varoja yksityiseen käyttöönne?"

No ohhoh!! viimeinen lause

Tuolle viimeiselle lauseelle ei voi kun nauraa!! Ei kukaan täyspäinen voi tosissan laukoa tuollaista?!?

Sehän oli vitsi, eikö?

tai

Tuo lause oikeastaan kertoo  sen, ettei sanoja taida olla perillä siitä, että yhdistysten rahoja ja niiden käyttöä valvotaan lakisääteisesti...vai valvotaanko tämän yhdistyksen jos on tuollainen pelko herännyt??

tai/ja

Eli tällainenko on tervetulotoivotus sille joka haluaa yhdistyksen aktiiviseksi toimijaksi?

No tuleepahan se nyt kaikille selväksi mitä asioista ja ihmisistä ajatellaan, jotka ovat eri mieltä.