Itsenäisen päätösvallan puolesta - För suveräniteten

Kommentoitu viesti

Björklid´istä

#216 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

25.06.2012 08:51

#212: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Olen tavannut kyseisen henkilön ja lukenut hänen blogitekstejä. Hän seisoo niissä riveissä jotka ovat koko kansan ja maan puolella. Persut eivät (eikä muutkaan puolueet) vielä täytä noita vaatimuksia.
Mistä hän tietonsa saa  ei varmaan liity hänen puoluekantaansa?
Hän on oikeassa siinä että hallituksen eduskunnan ja perussuomalaisten toiminta aiheuttavat poliittista kodittomuutta. Hallituspuolueita ei voi hyväksyä, keskusta on kadottanut oman ytimensä ja perussuomalaisten hyvät ja kannatettavat tavoitteet hukkuvat täälläkin näkyviin uskonto-, kielipolitiikka ja maahanmuuttovouhotuksiin. Ikään kuin niillä olisi mitään merkitystä tulevissa maailmanpolitiikan myllerryksissä.

Vastaukset

Henry Björklid

#218 Täältähän on helppo nähdä poliittinen linjani:

2012-06-25 16:13:36

 

Lukekaa blogia ja kommentoikaa. Vastaan kyllä:

http://henry.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

Huomioikaa myös muiden riippumattomien suuri määrä kommenteissa. Olen siis itsekin riippumaton, mutta en tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita. Eli minun valittavaksi jää Kepu tai PS. Jos Piraateilla olisi oma ehdokas täällä Paraisilla, selvittäisin ehdokkaan tausta-ajatukset aika tarkaan, koska heidän (nyt laajeneva) yhteiskunnallinen ajattelu on suhteellisen lähellä minun ajatuksiani.

Siihen, että saan tiedot siitä koska ja missä täysistunnossa käsitellään mitäkin, se on pelkästään osaa kontaktiverkostoani. Se etteivät hallituspuolueiden edustajat mainosta/mainostaneet laajalti, että EVM-keskustelut oli siirretty - sen kait ymmärtää jokainen.

Henry

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-06-25 17:35:39