VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Kommentoitu viesti
Tuskin puoletkaan totta |
#4841 Re: Re:09.11.2012 12:41Missä olet nähnyt "puolikesyjä" susia? Kankaanpäässä vai, jossa nämä sudet olivatkin supia? Vai Etelä-Suomessa, jossa susiksi on luultu niin koiria, kauriita, kettuja kuin ilveksiäkin??? Suurilla lööpeillä vouhkattiin niistäkin koirista susina jotka joku nainen näki Vantaalaisella hautausmaalla kissa suussa. Mutta mikä olikaan taas jälleen kerran TODELLISUUS? Vastaa sinä tähän: onko se uskottavaa että näistä kohtaamisista ei koskaan ole mitään kuvallisia todisteita tai edes puolueettomia silminnäkijöitä??? Miksi kerta toisensa jälkeen näitä "susihavaintoja" paljastuu koiriksi tai muiksi eläimiksi??? Saahan sitä susien vihaajat levittää kaikennäköisiä olemattomia susihavaintoja mielin määrin. Ja susihysteerinen kansa uskoo. Itse asun susialueella, joten saisin todella helposti aikaiseksi melkoisen mediamyllyn jos ottaisin paikalliseen metsästysyhdistykseen yhteyttä esim. että kohtasin metsässä suden joka irvisteli mulle. Kukaan ei taatusti kyseenalaistaisi havaintoani vaikka se olisi täyttä shittiä. Uskomatonta että kaikenlaisia susijuttuja saa levitellä lehtiin ilman että kukaan niitä kyseenalaistaa! |
Vastaukset
Metsästäjänainen |
#4855 Re: Re: Re:2012-11-12 21:12:28#4841: Tuskin puoletkaan totta - Re: Re: Ihan vaan kuule Pohjois-pohjanmaalla olen susiin törmännyt, tappoivat koirani. Ei ole mielestäni normaalia tulla alle 100m päähän minusta raatelemaan koiraani, kyllä sillon suden kauneus unohtuu, kun näkee koiran raadeltuna, miltä sinusta tuntuisi tällainen tilanne? Olisiko susi vielä silmissäsi kaunis? Anteeksi nyt vaan, mutta Etelä-Suomessa ihmiset on muutenki niin sekasi, että kai niitä susia nyt näkee kaupassakin kun nappeja vedetään ja ryypätään ja tämänkin olen nähnyt käytännössä, joka toinen vastaan tuleva kävelee pupillit suurina. Itse luotan täysin metsästäjien näköhavaintoihin (hehän metsässä liikkuvat, suden tunnistavat ja suurinosa asuu maalla) ja jos petoasiantuntija käy suden jälet tunnistamassa niin kyllä se on aika todennäköistä, että sudet ovat olleet asialla. Vai väitätkö, että hekin valahtelevat? Kyllä suden ja koiran jäljillä on aikamoinen ero, en itsekkään erehtyisi. Kylläpä siellä käsket kysymyksiin vastata vastaamatta itse edes siihen kysymykseen, minkä minä susisuojelioille osoitin, joten vastaahan nyt. Susisuojeliat, saako teidän mielestä puolikesyjä susia tappaa vai ei? Jos osaatte lukea niin huomaatte, että tämän adressin tarkoitus ei ole tappaa kaikkia susia, vain kesyyntyneet yksilöt. Onko teidän mielestä hyvä, että sudet kesyyntyy? Onko se luonnollista? Niin ja kertokaapas kuka niitä koiria tappaa, toiset koirat vai? Kai te nyt osaatte kantanne perustella kun asiasta niin paljon näytätte tietävän? |
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
Puhtaan veden ja terveyden puolesta - Ei kaivosta Heinolaan
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Ei enää leikkauksia mielenterveyspalveluista!
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
Vetoomus Pirkanmaan Hyvinvointialueelle: Vanhusten kasvokkaisen päivätoiminnan palauttaminen ja turvaaminen
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
PELASTETAAN LOUHIPUISTO
Säilytetään Märkiön leirikeskus – yhteinen tilamme
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Pysäytä ihmiskaupan uhriksi joutuneen Maryn ja hänen lastensa pakkopalautus
Tampereen Iidesjärvi ja sen eteläpuolinen alue luonnonsuojelualueeksi
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
45541 Luotu: 02.06.2025
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
10625 Luotu: 09.06.2025
Vaadimme eduskunnan, presidentin ja hallituksen toimille suunnan muutosta.
1740 Luotu: 12.06.2025
Älkää sahatko pois sitä kulttuurin oksaa, jolla me kaikki istumme ruotsinkielisessä Suomessa!
1461 Luotu: 16.06.2025
Salibandyliiton tulee luopua 3vs3-turnausten tuomisesta 5vs5-sarjoihin
826 Luotu: 14.06.2025
Rajamäen terveysasema lähipalveluineen on säilytettävä!
730 Luotu: 12.06.2025
Porvoon kaupungin johdolta vaaditaan välitöntä muutosta Porvoon rakennusvalvonnan johtoon ja epäasialliseen toimintaan.
715 Luotu: 06.06.2025
Pysäytetään Inkoon terästehtaan suunnitelmat ympäristön pelastamiseksi! Stoppa stålverksplanerna i Ingå för att rädda miljön!
282 Luotu: 26.06.2025
Vetoomus Koukkuniemen kirjaston säilyttämisen puolesta
266 Luotu: 30.06.2025
Stop Kaskenlinnan ja Mäntymäen sairaaloiden henkilökunnan parkkimaksuille
247 Luotu: 18.06.2025
Ruotintien kunto ja kunnossapito paremmaksi
216 Luotu: 18.06.2025
Joukkokanne eläkerahojemme varastamisesta
204 Luotu: 13.06.2025
Työkyvyttömäksi todetut henkilöt irti TE-toimiston asiakkuudesta
174 Luotu: 30.06.2025
Hius- ja kauneudenhoitoalan yritykset ja työpaikat ovat vaarassa! ALV 14% Heti!
20871 Luotu: 20.03.2025
Pätevöitymiskoulutus yksityisen varhaiskasvatuksen työntekijöille
147 Luotu: 16.06.2025
Jatkoaikaa Klemetskogin koulukiinteistölle!
142 Luotu: 03.07.2025
Kaivokselan vesitornin tulevaisuus ratkaistava kaavoituksessa
121 Luotu: 23.06.2025
Kankaanpään terveyskeskuksen hyvän asiakaspalvelun puolesta
119 Luotu: 18.06.2025
Suomussalmen Härkökankaan hautausmaan vanhat hautamuistomerkit ovat vaarassa
110 Luotu: 24.06.2025
Ei mastoa Kuussalonpuistoon – puolustamme lähiluontoa ja asuinympäristöämme Kangasalla
108 Luotu: 26.06.2025