Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

Kommentoitu viesti

teatterin suurkuluttaja

#63 Re: Katsotaan miten käy

04.01.2013 16:51

#42: veikkaaja - Katsotaan miten käy

Ei Seinäjoen kaupungilla ole aietta lopettaa kesäteatteria Törnävältä. Lautakunta nyt vain luotti Lairikkoon, ja lupauksiin. Harmillista, koska homma on tähän asti pyörinyt hyvin.

Yksi henkilö tämän kaiken takana on, ja se on jo sanottu noissa aikasemmissa kommenteissa. Sählää joka puolella, ei mikään tule valmiiksi. Teatterinjohtajaksikin yritti kaveriaan. Onneksi teatterinhallitus hajotettiin ja asia peruuntui.

Vastaukset


Vieras

#64 Re: Re: Katsotaan miten käy

2013-01-04 18:28:51

#63: teatterin suurkuluttaja - Re: Katsotaan miten käy

Hyvä juttu tänään Lairikosta lehdessä! Hienoa, että hänkin pääsi palstoille kertomaan omia ajatuksiaan eivätkä toimittajat ole lähteneet mukaan tähän propagandaan.  Lehdestä saimme lukea v 2014 ohjelmistosta ja mielenkiintoiseltahan se vaikutti ja erinomainen idea tuoda kulinaristisia nautintoja kulttuurin pariin. Ehkäpä kehittää muutenkin Törnävän saaren kaunista miljöötä ja alkaa vaikkapa järjestämään "piknikkejä", jotka eivät tähän saakka ole valitettavasti Seinäjoen perinteeseen kuuluneet! Nyt suut suppuun ja valoisin ja iloisin mielin eteenpäin ja odottamaan kesää 2014!


Vieras

#65 Re: Re: Katsotaan miten käy

2013-01-04 18:48:10

#63: teatterin suurkuluttaja - Re: Katsotaan miten käy

Mielenkiinnolla olen lukenut minua koskevia arvosteluja ja solvauksia! On totta, että Pekka Rädyn kinnittäminen teatterinjohtajaksi ei onnistunut. No, hyvin Valokin on pärjännyt. Sen sijaan olen esittänyt monien ehdokkaiden valintaa teatterijohtajaksi pitkän puheenjohtajakauteni (32 vuotta) aikana Seinäjoen kaupunginteatterissa ja aika hyvin onnistunut, kuten seuraava lista osoittaa: Turo Unho, Jukka-Pekka Rotko, Erkki Aura, Rauli Jokelin, Jarno Hiilloskorpi, Mikko Viherjuuri, Tiina Puumalainen, Mikko Roiha ja Roihan yllättävän eron jälkeen Mikko Viherjuuri ja sitten Petri Lairikko.

Vielä mustin virkistämiseksi. Kulttuurilautakunta teki yksimielisen päätöksen kesäteatteiasiassa esittelijän edhotuksen pohjalta! Hyviä teatterikokemuksia toivottaen, Ilmari Ylä-Autio, kulttuurilautakunnan puheenjohtaja (siihen saakka, kunnes uusi valitaan)

jk. tervetuloa keskusteleman, kun tavataan. Itse en oikein tykkää nimimerkkien takaa "huutamisesta"!