MAANTIE 967 KELUJÄRVI-HIHNAVAARA VÄLIN TURVALLISUUDEN PUOLESTA

#101 Re: Suomen vaarallisin tienpätkä

07.12.2010 00:08

#25: Mokkiläinen - Suomen vaarallisin tienpätkä

Ei voi muuta kuin ääretön suru omaisten puolesta jaa niiden jotka menettivät äitinsa,pienet lapset.

#102 Re:

07.12.2010 00:19

#100: pujottalainen -

Anteeksipyyntö vastaanotettu mun osalta :) Politikoinnit ym kannattaa jättää muualle.Nyt näyttää tienhoito muuttuneen ja onko meidän tiellä peräti lanattukkin..? Ja huomaan että autoilijoilla on muuttunut ajokäytäntö..toivottavasti jatkuu. Pitääkö se aina käydä pahimman kautta ennen kuin uskotaan!!.!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

07.12.2010 00:31

07.12.2010 00:35

Se on kauhea tunne kun ilmoitetaan että lapsesi on joutunut onnettomuuteen.!! Mutta minkäinen tunne kun ilmoitetaan että sun lapsesi on kuollut.!!!
Olli Härkönen

#105 Tanhuantie

07.12.2010 10:17

Tervehdys Tanhuantien ylläpitäjille, Käytämme Tanhuantietä usein koska meillä on vuokrattavana mökki Lokassa, tie on todella vaarallinen varsinkin talven aikaan, toivomme pikaista korjausta asiaaan, Olli ja Alli Härkönen matkailu yrittäjä Luosto, Lokka
Arska

#106 Tanhua-Hihnavaara

13.12.2010 22:27

Nyt ootta oikialla asialla tämän tien korjauksen kans,ollaan meki siitä monesti ajeltu ja vaunuki ollu mukana,on se kohtaamispaikan hakemista kesälläki,miten sitte talvella.Mäkinen ja mutkainen vielä kaiken lisäksi,kyllä tarvitaan pikaista korjausta sille välille,ei se rahasta ole kiinni jos halua löytyy,se on nähty.Terveisiä Kittilästä itäkairaan! t.Arto ja Eija.