Vauvansa pahoinpidelleelle isälle ehdotonta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vauvansa pahoinpidelleelle isälle ehdotonta!.

Hyvää päivää

#1 yhdenvertaisuus ja tasa-arvo

09.12.2010 23:17

Kuka täysijärkinen ihmminen voi ja kykenee puolustamaan moista eläintä.

Nuo yhteiskunnan maksamat puolustusasianajajajat saavat verirahansa joka tapauksessa voitti tai hävisi syytetty .

Toivotaan jotta myös syyttäjä valittaa ylempään oikeusasteseen , sillä jos vain tuomittu valitta tuomio on joko sama tai lievempi, mutta oikeusavustaja saa aina palkkansa.

Hammurabin lakia käyttäisin jos olisi valtaa ja voimaa
HYVIN MENEE SUOMESSAKIN

#2 HALVALLA MENEE

10.12.2010 10:22

ON YLEISTYNYT VÄKIVALTAISUUS PAKOLAISVIRRAN MYÖTÄ SUOMESSA.ON RYHMÄ YHTEENOTTOJA YMPÄRI VALTAKUNTAA.RÄHINÄ KÄYDÄÄN JOKA IKISESSÄ PAIKASSA,JOISSA VAIN PAKOLAISIA ESIINTYY.SISÄLLISSOTIA ON AFGANISTANISSA,OLI JUGOSLAVIAN ALUEELLA,AFRIIKASTA PUHUMATTAKAAN.MYÖS SUOMESSA ON OLLUT SOTIA AINA. LAINSÄÄDÄNNÖLLÄ IHMISTEN KÄYTTÄYTYMISTAPOJA SÄÄDELLÄÄN,ERILAISTEN RANGAITUSTEN UHALLA,"MUTTA LAIT OVAT RIKKOMISTA VARTEN".
Liisa Miettinen

#3 mikä on iseillä ja myös äideillä

10.12.2010 16:50

Lapsi on avuton ja tarvitsee vanhempiensa huolenpitoa, mikään ei saisi olla tärkeämpää kuin uuden perheenjäsenen hyvinvointi. Jos ei vanhempana jaksa on oltava rohkea ja pyytää apua, neuvola, lastensuojelu, auttava puhelin.
Jaksakaa aikuisina
Capital punishment
Vieras

#4 hammas hampaasta jne..

11.12.2010 20:52

No asianajajien alkoholi- ja mielenterveysongelmat sekä itsemurha-alttius ovat käytännössä tunnettu tosiasia, huolimatta heidän hyvästä tulotasostaan ja siitä, että on kyse keskimäärin älyllisesti korkeatasoisesta aineksesta. Joten hinta tällaisten lapsenhakkaajatyyppien ja raiskaajien puolustamisella hankituista "verirahoista" tulee kyllä maksetuksi. Eri asia on, kuka tästä maksusta hyötyy.
antti vaurio porista PERUSSUOMALAINEN K.

#5 Re: HALVALLA MENEE

11.12.2010 22:49

#2: HYVIN MENEE SUOMESSAKIN - HALVALLA MENEE

miten todistaa törkeäksi

#6 Alle vuoden ikäisen pahoinpitely on törkeämpi

12.12.2010 00:20

Alle vuoden ikäinen vauva on täysin riippuvainen hoitajastaan. Koska vauvat olivat vielä niin nuoria, pahoinpitelyn aikana koettu pelko on ollut kokonaisvaltaista uhatuksi tulemisen tunnetta, joka tallentuu kehomuistiin ja aktivoituu sieltä myöhemmin. Näitä muistikuvia on hyvin vaikeaa muuttaa myöhemmin terapiassa, sill ne rakentyvat osaksi lapsen ydinminää. Erityisesti pahoinpitelyä syöttämisen yhteydessä voidaan pitää erityisen haitallisena, sillä ruokailu ja sen aikainen vanhemman la lapsen välinen vuorovaikutus on yksi lapsen perusturvallisuutta rakentavista tilanteista. Syyttäjän pitäisi tälläisissä tapauksissa tuoda todistajaksi psykologi, joka tuo esille pahoinpitelyn mahdollisia psyykkisiä seurauksia.

Vauva ei myöskään kiukuttele vastaan, joten ei voi olettaa, että perheen isä selviää 2- ja 3-vuotiaidensa kanssa yhtään paremmin kuin vauvan ja pikkutaaperon. Rangaistuksella olisi pitänyt turvata lasten koskemattomuus ainakin 3-vuotiaaseen asti.
Eikuulusulle Lindholm

13.12.2010 16:22

Ei ku lisää lapsia tällasille vinokäyrille!