Huuto.nettiä EI MAKSULLISEKSI ! (Tehomyyjä)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Huuto.nettiä EI MAKSULLISEKSI ! (Tehomyyjä).

anita maaniemi
Vieras

#1 ei tehomyyjätitteliä

22.12.2010 23:05

Haluan, että jokaisesta myyntiin laitetusta tuotteesta maksetaan 0.10s provinkkaa. Se estää mm turhat lyhyet huutoajat, joilla vain nostetaan tuotteet listan alkupäähän ja ajetaan muut tuotteet loppupäähän.

Se poistaisi myös tuotteet, joita on nyt jo pidetty roikkumassa yli kolme vuotta sellaisilla hintavarauksilla, että kukaan ei sellaisia maksa.

Näin jäisi myös tuo turha myyntejä laskeva tehomyyjä-titteli pois.
Ei turhia maksuja, korkeintaan järkeviä.
Vieras

#2 Re: ei tehomyyjätitteliä

23.12.2010 11:22

#1: anita maaniemi - ei tehomyyjätitteliä 

 Sinänsä ihan ok homma, mutta lyhyillä huuto ajoilla on oma hyötynsäkin.

Jos vaikka laitat viikoksi tuotteen huudettavaksi niin kuitenkin suurinosa huudoista tulee vasta viimeisinä/viimeisenä päivänä. Ja pitempiaikaiset kohteet tulevat ajallaan kyllä listan etupäähän.

Itse kannattaisin vaikka pientä vuosittaista kertamaksua ja pakollista tunnistautumista näin saataisiin

hupihuutelijat yms pois. Ja mitä tulee pitkään myynnissä olleisiin kohteisiin  ja korkeisiin hintavarauksiin niin toki on kohteita joissa on turhan suuri hintavaraus ja roikkuvat vuosia, mutta paljon on kohteita jotka menevät loppujen lopuksi kuitenkin kaupaksi.Toki näitä kohteita voisi karsia.

Samanlainen tilannehan on perinteisellä kirppikselläkin. Määrätyissä pöydissä ei tavara vaihdu eikä hinnat laske.Ja provisio myynti edesauttaa pöydän pysymistä, kun ei ole kuin provisio maksu. 

Itse epäilen että huuto.netissä ollaan todella menossa provisio myyntiin ja tämänhetkinen tilanne on vain alkusoittoa.Prosentit kiristyy ja lisämaksuja kehitellään.

 

titi
Vieras

#3

23.12.2010 22:23

Itse olen sitä mieltä, että perittäis yksityisiltä käyttäjiltä noi proviikat vain uutta tuotetta myytäessä. En tiedä miten se sitten käytännössä onnistuisi valvoa, ettei merkitä tuotetta uudenveroiseksi. Mutta ei tule enää myytyä eurolla lastenvaatteita, liian kallista.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

26.12.2010 23:29


AK
Vieras

#5 Re:

27.12.2010 13:46

#4: -  

 joo ja sitten vielä maksaisit toimituksen. Helpompi kuin laittaa rahana kaiken suoraan tilille.

Minäkin voin avata sellaisen otetaan rahaa lahjoituksena vastaan tilin...

Kyllä kyse on siitä että ihan kaikesta ei tarvisi maksaa!

kirsi joensuu
pöytyä

#6 Kusipäiseksi on

27.12.2010 14:25

huutonetti muuttnut, jos niillä asiat jo noin huonosti menee että peritään maksuja! Tunnistus maksu on itselläni ollut käytössä ja tottahan toki sekin vituttaa. Kyllä pidän tavarani myynnissä vaikka sen 3 vuotta tai enemmänkin, ihan niin pitkään kunnes tulee oikea ostaja kohdalle. Mutta eipä ne hinnatkaan taivaissa vetele..

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

31.12.2010 14:12


AK
Vieras

#8 Adressi/mainostaminen

31.12.2010 16:48

On se kanssa kun ei muuten uskalleta saada ääntä ja mielipidettä kuuluviin niin pitää sitten keksiä joku typerä nimimerkki ja sillä allekirjoittaa kyseinen adressi. Onneksi saadaan nämä ylimääräiset ja väärät allekijoitukset poistettua.
Toivotaan lisää allekirjoituksia niiltä jotka eivät oikeasti halua huuto.netin muuttuvan maksulliseksi. Jos joku pystyy ja haluaa hän voi mainostaa tätä adressi sivua vaikka facebookissa yms. Itse kun en kuulu facebookinn yms niin mainostaminen on itselle hankalaa.
Kiitokset tässä vaihessa allekirjoittaneille ja toivotaan lisää asiallisia allekirjoituksia, mielipiteitä ja keskuteluita!
Hyvää vuotta kaikille 2011.

kati
Vieras

#9

01.01.2011 10:34

Tuo "tehomyyjä"maksu on kyllä TOSI tylsä juttu!!Se nostaa tuotteiden hintaa,ja itse myyn lastenvaatetta ja mielellään yksitellen,niin 100kpl raja näyttää tulevan nopeasti vastaan ja itsellä kun raja on täynnä,niin en kyllä myy yhtään vaatetta!!Palauttakaa maksuttomuus huutonettiin!!
Itse ainakin siirryn myymään lastenvaatteet muuta kautta,jos joutuisin alkaa maksamaan pienistä summista vielä maksua!!
Miiu
Vieras

#10 Ei maksuille

03.01.2011 11:13

Tehomyyjäksi ei tule päätyä! Selvisi että komissiota ei voi maksaa huutonetin kukkarosta. ohjeiden mukaan vielä kävisi.

Onko sarjassa seuraava tapa markkinoida paysonia? Verkkopankilla maksettassa tulee nimittäin lisäkuluja.

Ensin paysonia yritettiin ujuttaa ilmoituksiin myyjien tietämättä. Rispektii kamppanjan ainoaksi maksu vaihtoehdoksi laitettiin payson. joka menetti valtavasti rahaa, koska normaali tilisiirto ei käynyt, sääliksi käy

Addressi erikseen, jossa voi vastustaa myös payson pakko markkinointia?
pilalle meni
Vieras

#11 vaihdan pian paikkaa myös

22.01.2011 22:56

Lasten vaatteita lähinnä olen myynyt, niillä tulee se 100 ihan kevyesti vuodessa. Ei kiva, että pitää alkaa maksaa provikkaa. Tarpeen on köyhässä perheessä ne vähät rahat mitä vaatteita myymällä on saanut. Laittaisivat provikat niille, jotka myyvät vain uutta tavaraa. Pitää sitten vaihtaa toiseen paikkaan myymään kun tämä kerran maksulliseksi tulee.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.01.2011 23:07


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

23.01.2011 00:18


siemen
Vieras

#14 Kohta mäkin trokari

23.01.2011 06:31

Voi sentään kun pian alkaa kasvien siemenieni myynti jota harrastuksekseni olen tehnyt, koonnut ja kuivatellut siemenet ja myyn rontilla euron hinnalla.Moni ostaa montaa lajia kerralla joten olen sitten piankin trokari eli tehomyyjä.Kyllä sen pari senttiä siemenpussistani voin Huutikselle lahjoittaa mutta sitä trokarin leimaa en haluaisi , sellaiseksihan moni sen leiman jo mieltää.Jokin raja pitäisi olla mistä se laskuri napsahtaa , onko se sitten 3 vai 5 euroa.

Vieras

#15 Authorille

23.01.2011 07:29

Miksi poistat kommentit jotka eivät sinua miellytä?
Luulin että tämä on keskustelupaikka eikä adressin aloittajan myötähalauspaikka.
Vieras
Vieras

#16 Re: vaihdan pian paikkaa myös

23.01.2011 07:36

#11: pilalle meni - vaihdan pian paikkaa myös 

Jos myyt Huuto.netissä Tehomyyjänä 100 € tavaraa viikossa,

maksu on 2,90 € eli 2,9%.

Jos myyt kirpparilla, olettaen että pöytävuokra on 25,00 € / viikko,

myös 100 € edestä maksu on 25,00 € eli 25%.

Mikä on mielestäsi suurempi maksu,

2,90 € vai 25,00 € ?

pilalle meni
Vieras

#17 niin

23.01.2011 09:14

Jos kerta tarpeeksi varakas joku täällä on, mitä varten vielä huutonetissä tavaraa myy. Lahjoittakoon vain köyhille ihan ilman. Mulle on joka sentti ihan yhtä tarpeellinen. Meillä ainakin toimii peräkonttikirppis pari kertaa kuussa ja ei maksa mitään, joten sinne.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.01.2011 10:51


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.01.2011 10:52


tarpeeksi varakas 2,9%:lle
Vieras

#20 Onko se sinulta pois?

23.01.2011 10:54

#17: pilalle meni - niin 

Miksi ihmeessä moinen harrastus pitäisi kieltää sellaisilta, jotka varakkaita ovat?!

Minulle huutis on mainiota ajanvietettä, ja on mukava myydä turhia tavaroita pois. Rahaa on, siitä ei ole kyse. Kuitenkaan en viitsisi tuhansilla euroilla tehdä lahjoituksia.. Varsinkin kun tietää etteivät ne mene oikeaan osoitteeseen. Ja jos on rahaa, ei se tarkoita sitä, että pitäisi alkaa lahjoittaa niille, jotka eivät osaa raha-asioitaan yhtä mallikkaasti hoitaa. Jokainen on oman tiensä valinnut.

pilalle meni
Vieras

#21 Se, että sinulla rahaa on, ei tee sinusta parempaa

23.01.2011 11:12

Älä ala vihjailemaan, että olisin jotenkin huonompi kuin sinä sen takia, että minulla ei sitä pätäkkää ole levitellä joka puolelle. Olen siisti, tarkka, älykäs, hyvinkoulutettu, en juo viinaa, en polta ja muutoinkin olen ihan fiksu ihminen. En tällä hetkellä vain ole töissä, koska minusta lapsille on turvallisinta viettää lapsuus kotona, eikä laitosmaisissa päiväkodeissa. En saa, enkä ole hakenut yhteiskunnalta sen enempää tukea kuin sinunkaan lapsesi saa, eli lapsilisän kerran kuussa. Joten rahaa on vähän ja sitä pitää käyttää tarkasti, eli MINÄ hoidan raha-asiani mallikkaasti.
Joten ole hyvä, älä pilkkaa niitä, jotka haluavat rahansa säilyttää, eivätkä lahjoittele sitä ympäriinsä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.01.2011 11:20


AK
Vieras

#23 Re: Re: vaihdan pian paikkaa myös

23.01.2011 12:23

#16: Vieras - Re: vaihdan pian paikkaa myös 

 Juu kirppari on suurempi, mutta kirppari saa tulonsa pöytävuokrista kun ymmärtääkseni huuto.net saa tulonsa

Mainoksista, monista valinnaisista maksavista lisäpalveluitsa jne....

Eli mielestäni perusidea voisi edelleen olla että huuto.netissä myyminen olisi edelleen maksutonta.

Mutta ilmeisesti tässä on ajatuksen vain kasvattaa liikevaihtoa ja lisätä pakollisia maksuja huuto.nettiin.

Pahaa pelkään että pakollisia maksuja on tulossa lisää ja maksut vain nousevat, palvelu tuskin paranee.

tarpeeksi varakas 2,9%:lle
Vieras

#24 Tais osua ja upota...

23.01.2011 19:29

#21: pilalle meni - Se, että sinulla rahaa on, ei tee sinusta parempaa 

..kun noin suivaannuit. Kaikki eivät hanki lapsia, eivätkä täten nosta lapsilisiä yms. Nämä jotkut tekevät töitä, ja ansaitsevat tasan kaikki rahansa ihan itse.

Kovin mallikkaaksi ei voi sanoa kenenkään raha-asioiden hoitoa, jos 2,9% komissiota ei ole varaa maksaa jostain mitättömän hintaisista rievuista. Mieti, parin euron vaattestahan se tekee melkein KUUSI SENTTIÄ!!

Ja mikä sinäkään olet vaatimaan että huutis tekisi eteesi ILMAISTA työtä? Siellä on taustalla ihmisiä, jotka ovat palkkatöissä. Ja sinua pitäisi palvella ilmaiseksi. Voi kun osa ihmisistä on fiksuja. Ihan hävettää puolestanne.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.01.2011 19:45