Vaadin Älä alistu! -kampanjan lopettamista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vaadin Älä alistu! -kampanjan lopettamista.

A. Salminen

#51 Vs

13.04.2011 05:45

Jumala ei luonut homoutta. Tämän todistaa ihmisen biologia. Homosuhde ei ole Jumalan tarkoittama suhde. Ihmisillä on sanan- omantunnon- ja uskonnonvapaus eikä tätä poista se, että joku ei tästä johdonmukaisesta kannasta pidä.

Aika jännää, että kampanjaa vastustavat käyttävät sanaa "vastenmielinen". Kritisoidahan aina voi, mutta jos joku maailmassa on nimenomaan vastenmielistä, niin kyllä se on homoerotiikka.

Maailmassa on täysin homoja, jotka ovat tulleet uskoon ja eheytyneet heteroksi. Väite että homous olisi luonnollista, normaalia tms., ei perustu yhtään mihinkään, toisin kuin väite, että homous ei ole luonnollista, normaalia tms.

Mikä on sen hienompaa, kuin että homosta tulee hetero?! Silloin ihminen voi harrastaa seksiä luonnollisesti sekä jatkaa sukua. Homot eivät kestä nähdä totuutta, että jotkut ovat eheytyneet - ja ennen kaikkea se vie pohjan pois homopropagandalta.

Café Raamattu - Sukupuolivallankumouksen salattu agenda:

Turhaan te piispojen sanomisiin vetoatte, sillä jokainen aidosti kristitty ihminen (ei siis tapakristitty) tietää, mikä ev.lut. kirkko nykyään on. Ev.lut. kirkko on sekoitus humanismia ja kristinuskon korulauseita ja symboliikkaa. Raamatun Jumala ei ev.lut kirkosta löydy.

Jumalan vastaus voi olla: kyllä, ei tai odota

13.04.2011 09:55

Tämä on hengellistä manipulointia. Olen itse ollut paikalla, kun parantamiskokouksen jälkeen kokouksen pitäjät pyysivät parantuneita todistamaan Jumalan teoista, joiden kohteina he olivat saaneet olla ja parantua. Seuraavana päivänä monet kyseisistä henkilöistä tulivat meidän pappien luokse tunnustamaan, että eivät olleet parantuneet. Heidät pakotettiin todistamaan, että muka olivat parantuneet.
Uskon Jumalan mahdollisuuksiin. Olen myös itse omin silmin nähnyt, että ihmeparaneminen on mahdollista ja sitä tapahtuu. Ihmisen ei kuitenkaan ole hyvä herättää toiveita, jotka kaikkien kohdalla ei toteudu.

#53 Eikös se loppunut jo

16.04.2011 16:45

Eikös kampanja loppunut jo? Jos oikein ymmärsin kyseessä oli viikon kestävä kampanja,joten tämä adressi taitaa olla myöhässä...?
Juha Miettinen
Adressin tekijä

16.04.2011 19:26

Adressi välitetään viestinä eteenpäin kyseisille henkilöille jotka olen maininnut mikäli tämän allekirjoittaa 10000 ihmistä, että emme hyväksy vastaavanlaisia kampanjoita nyt emmekä tulevaisuudessa. Se on yhä mielipiteeni ja siihen on myös minulla oikeus nyt ja tulevaisuudessa.

Jos väittää että Jumala ei ole luonut homoutta, on mielestäni aika hakoteillä. Itse ainakin uskon että Jumala on luonut tämän maailman ja kaiken siihen kuuluvan. Myös homouden. Hänellä on kaikelle oma, mystinen tarkoituksensa.

Jumalan luomistyöhön ei pidä puuttua parantumiskampanjoilla. Jumala on luonut maailmaan erilaiset ihmiset siksi että se olisi erilainen ei siksi että olisi samanlainen, vain tietyntyyppinen maailma jossa vain tietyt ihmiset saisivat osoittaa rakkautta. Jos näin olisi hän varmasti olisi pystynyt luomaan sellaisenkin maailman. Rakkaus kuuluu kaikille.

nanna

19.09.2011 12:38

Eikö raamatussa sanota, että jumala rakastaa kaikkia sellaisena kuin he ovat? Mutta miksi sitten hän ei hyväksyisi homoja.. ?
hohhoijjaa

#56 Miten olisi "älä alistu jumalan sanalle"?

05.10.2012 04:01

Homohan ei saa olla kun se on himoille alistumista... mutta entäs sitte nää hurskastelijat jotka palvoo ja pelkää aivan älyttömän ahdasmielistä ja itsekästä "jumalaa".. se on alistumista.. nousta omiaan vastaan vaan, koska joku vessapaperilehtiö jota myös raamatuksi kutsutaan, sanoo niin. homot on ihan yhtälailla ihmisiä.. mitä väärää on rakastaa toista ihmistä oli se sitten mies tai nainen, musta tai valkonen, laiha tai lihava? rakkauden kuuluisi olla kaunis asia mutta ilmeisesti ahdasmielisyys rajottaa sitäkin.. kaikki homot on joskus ollu lapsia, kaikilla on rakastavat perheet, muistoja, tunteita, haaveita ja toivottavasti rohkeutta olla oma itsensä!
ATEISI

#57 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA'' TM (PATENTOITU SOLVAUS)

05.10.2019 14:30

X

ISLAMILLE JA HOMOSEXSUAALISUUDELLE EI PIDÄKÄÄN ''ANTAUTUA'' VAAN VASTUSTAA KAIKIN KEINOIN NIIDEN YRITYSTÄ MÄDÄTTÄÄ SUOMI!

'<>' _____!!!! ISLAM HOMOK´PROPAGANDAAAA VÍIITTTUUUUUUUU!!!!