Raiskauksien tuomiot saatava kansainväliselle tasolle

Raiskaus tilanteesta selvinnyt

#1 huhhuh..

30.07.2015 14:29

Raiskaukselle ei ikinä pitäisi löytyä selitystä, joka lieventäisi tuomiota. Raiskaukselle ei koskaan voi löytyä mitään sellaista syytä, joka tavalla tai toisella oikeuttaisi sen. On käsittämätöntä että Suomessa raiskauksen tekijän tuomioon voi löytyä "lieventäviä asianhaaroja". Mitkä ovat lieventäviä asianhaaroja kun rikkoo toisen yksityisyyttä pahimmalla mahdollisella tavalla? Meillä Suomessa tälläiset asiat pitäisivät olla kunnossa!

Seppo Lehikoinen

#2 Re: huhhuh..

30.07.2015 15:58

#1: Raiskaus tilanteesta selvinnyt - huhhuh..

Ei pitäisi, mutta Suomen kelvoton oikeusjärjestelmä suosii -  niin raiskareita kuin muitakin roistoja - paljousalennuksilla, ts. mitä enemmän rötöstelet, sen pienemmän tuomion saat.

Oman lukunsa raiskareina muodostavat ns. suojavärilliset oliot, joita naurettavan löperö oikeuslaitoksemme ei henno tuomita ollenkaan....

30.07.2015 17:40

Suomen rikosoikeus on vääristynyt. Talousrikoksista saa enemmän linnaa kuin toisen vahingoittamisesta. Tämä vääristynyt viesti, että raha on tärkeämpää kuin toisen keho tai mieli, täytyy korjata.
KAUKO HORTTANAINEN

#4 Re: Re: huhhuh..

01.08.2015 15:13

#2: Seppo Lehikoinen - Re: huhhuh..

Tämä on totta suomen oikeuslaitos ei ole nauttinut kansan luottamusta enää 20 vuoteen täysin arvaamalla jaetaan tuomioita

todella kannustetaan törkeisiin rikoksiin niin sanotut lakimiehet kirjekurssin käyneitä hihhuleita toimivat jopa perustus lakia rikkoen,Koskelon johdolla,

13.08.2015 12:36

Raiskaus on hirveä rikos, joka jättää uhriin lähes aina pysyvät psyykkiset jäljet! Tämänhetkinen ramgaistuskäytäntö ei toimi, sillä raiskaajat pääsevät kuin koira veräjästä, mikä kannustaa rikoksen toistamiseen. Kovemmat rangaistukset antaisivat uhreille mielenrauhaa(ei tarvi pelätä sitä että raiskaaja iskee taas) sekä saattavat avata raiskaajien silmät pohtimaan tekemänsä rikoksen vakavuutta. Meidän tulisi olla oikeus liikkua ilman pelkoa raiskaajista tunne siitä että tuomioistuin on heikomman(uhrin) puolella.

14.08.2015 13:12

Tödella törkeetä että Suomessa ei rankaista väkivallasta eläimiä kohtaan...Sekä paljon kovemmat tuomiot yleensäkkin raiskauksesta oli kohteena kuka hyvään. Eikä mitään tekijän alennuksia, ihonvärin mukaan....

19.08.2015 08:14

Nyt saa luvan loppua tämän asian hyssyttely ja hively. en vaan voi millään muotoa ymmärtää miksi tämä asia voi olla näin naurettavalla tasolla mutta pitkään se on heijastunut puuttellisuuttaan.
palveletko sinä Herraa joka tämän hyväksyy..?! On ihmisiä jotka vielä välittää ja jaksaa tapella vastaan tavalla tai toisella tästä eteenpäin..! ! ! T. -77-