Nastolan terveysliikunnan jatkuttava terveyden edistäjänä


Vieras

#26

10.03.2016 21:45

Huh huh mitä keskustelua. Taitaa adressin tekijä kirjailla itsekin tänne palautteita mutta ei mitään vastauksia. Vai vielä keilahalli...


Vieras

#27

11.03.2016 06:06

Liikunta on tärkeää eläkeläiselle, lihakset pysyvät kunnossa.
Rva 60 v.

#28 Ei anneta periksi!

11.03.2016 10:08

Nastolan terveysliikunnan on pysyttävä nykyisellään. Liikuntatarjotin tarjoaa erilaisia voimailu-, lihaskunto-, liikunta-, kehonhuolto-, painonhallinta-, kehonhallinta- ym. ryhmiä, joissa kaikissa on erittäin pätevä ja innostava vetäjä. Jotkut seurojen ohjaajat tuskin pystyvät lähellekään samaan. Nykyisessä systeemissä ryhmiä on aamusta iltaan ja näin ollen jokainen kiinnostunut voi lähteä liikkumaan oman aikataulunsa mukaan.Kanervan koulu on mainio paikka, mutta on hyvä että myös Erstaalla ja Ruuhijärvellä on toimintaa. Nuo "isolla kirkolla" olevat lahtelaiset katsokoot peiliin ja järjestäkööt sinne vastaavaa, jos kykenevät.


Vieras

#29

14.03.2016 12:12

Just niin. Ja tuskin urheiluseurat ohjaavat tunteja myös viikonloppuisin? Ja tuskin tulisi yhtään edullisemmaksi tai ammattitaitoisemmaksi? Nyt meistä vanhoistakin välitetään ja pidetään huolta. Kiitos siitä hänelle, kenelle kiitos kuuluu.


Vieras

#30

16.03.2016 10:20

sari, sitä saa mitä tilaa! (mitä muuta voi odottaa jos ampuu itseään polveen niinkun sinäkin kokomuslaisena teit)


Vieras

#31

16.03.2016 16:50

Siksi että Nastolassa jatkuisi terveysliikunta.

Vieras

#32

16.03.2016 18:07

Ei hyvää asiaa kannata lopettaa!!!!!

Vieras

#33

17.03.2016 06:26

terveysliikunta on meille senioreille erittäin tärkeä liikunta muoto,ei saa lopettaa!!

Vieras

#34

17.03.2016 09:41

Terveysliikunta on niin tärkeä meille Nastolalaisille, EI SAA LOPETTAA! Esim. vesijumpassa parhaimillaan 60 osallistujaa ja itse olen siellä nuorin (54 v), ikäihmiset ovat todella lähteneet innolla toimintaan mukaan! Jokaiselle ihmiselle täytyy antaa mahdollisuus liikkumiseen eikä aina vaan ajatella rahaa ja paljonko aiemmin kunta tästä hyötyi! Lisäksi TUNNEILLA ON AINA HAUSKAA!!!!

Vieras

#35

17.03.2016 09:45

Täytyy olla mahtava juttu, kun muija juoksee siellä kokoajan!

Vieras

#36

17.03.2016 10:08

Nastolassa on hyvä säilyttää terveysliikunta tarjonta edistää ihmisten hyvinvoinita.Miksi Lahti ahnehtii kaiken hyvän Nastolasta?

Vieras

#37

17.03.2016 21:33

Liikunta on erittäin terveellistä fyysisesti ja psyykkisesti ja on hyvä että on monipuolista liikuntaa.Kaikille ei sovi samanlainen liikunta.Nastolassa on hyvät liikuntatunnit ja maksu kohtuullinen.Jos olisi kalliimpaa, niin ei siellä moni pystyisi käymään!Hyvä, että tällainen adressi on laadittu!

Vieras

#38

20.03.2016 16:30

Nastolassa yli kahdeksan vuotta jatkunut terveysliikunta on loistava esimerkki siitä, mitä yksi asialleen omistautunut ihminen voi saada aikaan. Terveysliikunnan tunneilla liikkuu satoja eläkeläisiä ja työikäisiä. Mikä voisi olla parempaa "Kunnossa kaiken ikää" toimintaa kuin tämä. Olisi suorastaan rikollinen teko, jos tämä toiminta ajettaisiin alas. Ei kai kuntaliitos voi johtaa siihen????? Toivottavasti terve järki voittaa!!! Toivoen Liisa Rauhala, eläkkeellä oleva jumppa-maikka
Minä, minä, minä

#39

21.03.2016 15:20

Mikäli päättäjät kaikessa viisaudessaan päätyvät muuttamaan tai supistamaan Nastolan terveysliikuntaa tai korvaamaan huippuvetäjän, toivon, etteivät nastolalaiset valtuutetut ole nuoleskelleet peruslahtelaisia saadakseen parempia vakansseja yhdistyneessä kunnassa =  äänestämällä muutosten ja supistusten puolesta. Toivon, mutta uskon oman edun tavoittelun tässäkin tapauksessa vievän voiton.

S.Kultanen

#40 Ikäihmiset ja adressin allekirjoitus

23.03.2016 11:29

Adressin allekirjoitus vaatii sähköpostin tunnistautumiseen. Monella yli 70-vuotiaalla Nastolan terveysliikunnan palveluita käyttävillä ikäihmisillä ei ole sähköpostia. Olisi tärkeää että adressin allekirjoitusmahdollisuus olisi tarjolla myös manuaalisesti esim. terveyskeskuksen, liikuntatilojen tai ikä-ihmisten ryhmätoimintojen yhteydessä.


Vieras

#41

30.03.2016 11:14

Olen itse käyttänyt jo vuosia terveysliikunnan palveluja. On tärkeää,että saadaan vanheneva väestö liikunnan piiriin johon osallistuminen ei ole taloudellisesti ylivoimainen eläkeläisille ja työttömille. Sivukylän asukkaille ei ole tarjolla valmiita kuntopolkuja eikä latuja, joten joudumme turvautumaan järjestettyihin kuntoliikuntaryhmiin 15km:päässä. Kunta tekee karhunpalveluksen myös itselleen lakkauttamalla liikuntaryhmät. Seurauksena on entistä enemmän tukielinsairaita ja ennenaikaisesti kunnan hoitokoteja tarvitsevia.


Vieras

#42 hohhoijaa

02.04.2016 07:40

tämän allekirjottaneet arvoisat valtuutetut silventoinen(ent hahl kok) ja hassinen ynnä muut,älkää viitsikö narista ja valittaa! Itsehän te tämän aiheutitte äänestämällä kuntaliitoksen puolesta.tämä nyt on pienimpiä heikennyksiä mitä aiheutitte puhumattakaan mitä tulossa on (kouluverkko/terveyspalvelut/kaatopaikat ym) sitä saa mitä tilaa!eihän kukaan omilla aivoilla ajatteleva usko esim mitä mm:toverinne Marko varjonen (kok) väittää:"nastolan palvelut parantuneet"(musta on valkosta.velat saatavia.lehmät lentää)...no...vuoden 2017 kuntavaalien jälkeenhän tämänkaltaiset foorumit ovat ainoa kanava jonka kautta pääsette vaikuttamaan.tarkastakaa vaikka ed vaalien läpäisseiden lahtelaisten äänimäärät.kukaan teistä ei tule menemään läpi.lahti jyrää! Arvoisat kokoomuslaiset ja muut KYLLÄ lahdelle äänestäneet:olette heikoin lenkki HYVÄSTI!