Keskuspuistoa ei saa supistaa

Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Rakkaudesta Keskuspuistoon / Kommentit

30.05.2016 07:31

Kiitos että jaksatte! Toivotaan että ääni kuuluu! Ne nauhat jotka näyttivät suunniteltujen talojen paikat olivat todella havainnoilliset ja PELOTTAVAT! Keskuspuistoa EI SAA uhrata rskennuksille!!!!!

30.05.2016 08:12

Kommenttini oli sensuroitu. Yhtä puoluetta ei saa kritisoida? Keskuspuiston rakentaminen ja tiivistäminen on vihreiden ideologinen hanke.

30.05.2016 08:15

Kaiken kaikkiaan koko suunnitelma on törkeää maankäyttöpolitiikkaa ja kaupungin asukkaiden ja ennen kaikkea veronmaksajien halveeraamista.
Helsingin kaupungin alueiden (katujen) hoito on ollut jo vuosia ala-arvoista lukuunottamatta silmäätekevien käyttämästä ympäristöstä, pitääkö tänne saada yhä ja aina vain enemmän alueita, jotka kerran rakennettuna saavat rapistua sen jälkeen kaikessa rauhassa kenenkään asiaan puuttumatta kun resurssit ja tahto eivät tunnu riittävän muuhun kuin kaikessa säästämällä hankittuihin, yhä isompiin bonuksiin hyvä-veli verkostolle.
Maassa on tilaa rakentaa ja sitä voidaaan hyvin tehdä jopa kehä kolmosen taaksekin, ei koko maan tarvitse olla Helsinki ahtamalla ihmiset pienelle alueelle - alueelle jossa kukaan ei lopulta voi hyvin.
Missä luuraavat nyt vihreät, joiden asiaan täytyisi "aatteensa" mukaisesti tarttua - bonuksien takanako?

30.05.2016 09:23

Hieno ja rivakkaa työtä teette!

30.05.2016 12:28

Mahtavaa! Huikeeta työtä

01.06.2016 08:10

Kaupunkirakentamista ei saa tiivistää virkistysalueita supistamalla, vaan pääkaupunkiseudun lähimetsät tulee säilyttää tulevillekin sukupolville.
Kaupunkien asukkaita ei hyödytä lapin metsien suojelu, vaan ihmiset haluavat nauttia ja ladata akkujaan lähimetsissään.

t.Kiki