Keskuspuistoa ei saa supistaa

Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Keskuspuisto ei vielä pelastunut / Kommentit

27.06.2016 12:23

Rekkamarssi Hämeenlinnanväylälle keskuspuiston puolesta.

27.06.2016 12:46

Tiesithän Maija, että Tauno Rantala, muusikko Iiro Rantalan faija oli yksi ensimmäisiä Keskuspuiston nakertamista vastaan taistelleen ryhmän johtohahmoista jo -90 luvulla. Kyllä tämä Keskuspuiston ryöstäminen näemmä jatkuu sukupolvelta tooselle. Mitenkä ihmeessä saisimme lain jota ei kukaan, ikinä voi ylikävellä. Missä on muuten Bertil Jungin patsas. Olisiko Laaksossa joku laatta edes? Laakson kentän vieressä pitäisi olla julmettu luonnonkivi, hänen suurella laatallaan. Tällä menolla toisin se luonnonkivi on pian kerrostalojen ympäröimä. Elämöidään rajusti 27.8.2016

27.06.2016 15:20

Auttaneeko mitään? Niinhän se Malmin lentokenttäkin vaan menee :(

28.06.2016 17:08

"Rakentamista jäi kuitenkin edelleen 40-50 hehtaaripikseliä." Keskuspuisto ei kestä tuota. Ainoa kestävä rakentamisen suunta on YLÖS, ja esim. Keski- ja Pohjois-Pasilan entisílle ratapihoille rakennettaessa kunnon pilvenpiirtäjät eivät varjosta muita asuinalueita, sekä (toisinkuin Keskuspuistosta), julkisenliikenteen yhteydet ja uudet yritystoimitilat (siis uudet työpaikat uusille asujille) ovat jo paikanpäällä tai lähistöllä.

29.06.2016 21:00

Keskuspuisto on Korvaamaton sitä ei saa antaa rakennuttaa, sen puistotoimintaa ja kävelyteitä voi lisätä ja tiedottamista että Keskuspuisto on New Yoekin lailla myös Helsingissä.

15.07.2016 07:58

Oikein, että Keskuspuistoa puolustetaan edelleen. En antaisi valtaa kaupunkisuunnittelulle.