Roihuvuoren ala-astetta ei saa lopettaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Roihuvuoren ala-astetta ei saa lopettaa!.

15.11.2006 18:59

Ja huomatkaa myös!

Roihuvuoren alueelle ollaan rakentamassa lisää asuintaloja ja väistämättä se johtaa myös lapsiperheiden lisääntymiseen alueella, perheasuntojahan paikalle tulee, silloinhan koulurakennukselle nimenomaan on käyttöä!

Roihuvuoren koulun lopettamisella ei saavutettaisi taloudellisia hyötyjä, koska lopettaminen tarkottaisi sitä, että Marjaniemeen rakennettaisiin uusi koulu ja Roihuvuoren koulutiloille olisi sangen hankala löytää uutta käyttöä, muuta kuin koulua varten, joten pahimmassa tapauksessa se seisoisi tyhjillään ja kulut silti juoksisivat.
Ja rakennushan on suojelukohde joka tehtiin koulukäyttöön!
Timo Rantalaiho

16.11.2006 12:03

Terve,

"kouluverkkouudistus" on yhdyssana.

Kiitoksia hyvästä addressista tärkeästä asiasta.

18.11.2006 13:48

Koulun kotisivut, käykää kurkkaamassa...

http://www.roiha.edu.hel.fi !!!!! :)

#4 Mielenkiintoista...

30.03.2007 20:23

Vaalit olivat ja menivät!

Ne jotka olivat ennen vaaleja puhumassa siitä, kuinka kouluja pitää sulkea säästö syistä, puhuvat nyt siitä, kuinka luokkakokoja pitää pienentää...
Olisi mielenkiintoista tietää, aikovatko he rakentaa kohta taas uusia kouluja lopetettujen tilalle!?

Säästyneet rahat, jotka koulujen lopettamisista sanotaan syntyvän, sanotaan suunnattavan opetukseen.Miten mahdollista, kun luokkakoot suurenevat ja jo nyt opettajilla menee suurin osa ajasta hillitä ja auttaa oppilaita, jotka tarvitsevat suurempaa huomiota ja muut, varsinkin huippuoppilaat jäävät vaille useastikin huomiota, kun kerran osaavat ja hoksaavat!
Miten on opettajien töissä jaksamisen kanssa ja kaikkien koulussa viihtymisen kanssa!?