Kouluja ei saa avata ennen kesää

Kouluja ei saa avata ennen kesää / Tiedotteet / Luovutan adressin nimilistat opetusministerille maanantaina 11.5. / Kommentit

Locopalito

08.05.2020 09:19

Nyt on äärimmäisen tärkeää välttää kaikkia kontakteja. Suomi ei ole suinkaan kärjessa taudin saamisassa haltuun. Toisin kun luullaan, korona voittaa kokonaan, mutta se edellyttää yhteistyötä kaikkien tahojen kesken. Elinkeinoelämä käyttää keppihevosena toisen aallon uhkaa.https://youtu.be/LRSQdm3HboY

videossa lisää tietoa keskustelusta prof. Yaneer Bar-Yamin kanssa.

5 luokkalaisen äiti

#27 Re:

08.05.2020 12:36

#25: -

Totta.Maanantai on jo liian myöhäistä. Tämän olisi jo pitänyt laittaa ennemmin.

Vieras

#28 Lisää näkyvyyttä adressille!

08.05.2020 20:15

Tämä adressi on saanut valitettavan vähän näkyvyyttä ja nyt on kiire. Jos jollakin on suhteita mediaan niin nyt todella kovalla paineella viestiä eteenpäin! Kaikki keinot käyttöön, julkisuutta tarvitaan!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.05.2020 09:49

10.05.2020 12:20

10.05.2020 12:46

Ehkä nyt pitäisi vedota kunnallispoliitikkoihin. Alkaa käydä selväksi, että hallituksemme on valinnut laumaimmuniteettistrategian ja vain uudelleen brändännyt sen hybridistrategiaksi. Kunnat voivat päättää koulujen sulkemisesta 14. päivä ja etäopetuksen jatkamisesta. Tuolta tasolta voisi vielä löytyä järki-ihmisiä.
Kärsimätön ope

#32 Adressin luovutus

11.05.2020 16:06

Miten kävi? Milloin on vastaus odotettavissa?