Erotaan Euroopan Unionin jäsenyydestä ja irtaudutaan Eurosta

Ei pidä olla kateellinen,jos toinen saapi ronskisti enempi.

#2 EU

13.02.2012 23:25

On herrojen ja keinottelijoiden rahanpyydys ja valtaa tavoitteleva,kilpakumppani markkinavoimille.
Markkinavoimat määräävät tahdin ja EU: herrat vinkuvat rahaa ja kansalaiset maksavat sijoittajien valtavia voittoja,koska jostakin sen rahan on loppujen lopuksi tultava.Ei loputtomasti voi hyvää tuottoa sijoitukset antaa.Ja kun on laiskoille ja tuottamattomille
hyvät palkatkin maksettava siinä sivussa.
Hyvänä esimerkkinä on Kreikan "pelastaminen rahapulasta".Kyseessä ei voikaan olla normaaleista markkina voimista,joita kannattaisi edes lähte niskalenkittämään.Mitä enempi pääomitat,sitä enemmpi on vain tarve.
Kyseessä on sijoittajien ja rahastojen tyhjeneminen Kreikan olletettuihin hyviin ja tuottaviin sijoituskohteisiin.Näin Saksalaiset pankit tekivät.
Suomalaisetkin ovat sijoittaneet rahansa ulkomaille,Suomalainen ammattiyhdistysliite jäsenmaksut,Kirkko verotulojaan,pankkien ja vakuutusyhtiöiden sijoitukset ja eläkerahastot.
Mutta se tärkeä kysymys missä kadonneet rahat ovat,voitot ovat pelkkä laskennallinen toimitus ja lisättynä saataviin plus korko.

Vieras

#3 Miksi tämä adressi on hävinnyt ADRESSIT.com:n sivulta ?

15.02.2012 10:55

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.03.2012 08:41

01.05.2013 19:02

Kuinka vauras olisi valtiomme ilman maksettuja tukimiljarteja. Epäilemättä on todennäköistä sopimuksen kirjoittaneiden saadut ns. pimeet rahat. Sillä eihän kukaan ryöstä omalta kansalta ja jaa rahaa sitä koskaan saamatta takaisin JOS EI SIITÄ ITSE SAA MAHDOTONTA HYÖTYÄ.

#6 Oma hyöty

01.05.2013 19:15

Kuinka vauras olisi valtiomme ilman maksettuja miljardien tukipaketteja.Ei kukaan voi normaalisti tehdä noin ja ryöstää omaa kansaa jakamalla heidän rahojaan Ja kiristää heidän elintasoaan maksujen kiristyksillä ja työpaikkojen tuhoamisella ym. ym. Rahat joita koskaan ei saa takaisin. ON SYYTÄ EPÄILLÄ SOPIMUSKIRJOITTAJIEN SAADA MAHDOTONTA NS. PIMEETÄ RAHAA ITSELLEEN.

25.05.2016 08:29

KREIKKA, KREIKKA, KREIKKA.. TULLUT KIROSANAKSI!!
Kreikalaisilla on ainoana tehtävänä lypsää vain rahaa ja veloista ne eivät ole ikinä piitanneet.
Tätä maata joudutaan tukea ja Kohta on Suomenkin kohtalo, jos ei muutosta tule. Euroalue paisuu köyhistä maista ja rikkaimat maat, jotka ovat hoitaneet taloutensa hyvin, joutuvat maksumiehiksi. Ei tässä ole mitään järkeä! Muutto Ruotsiin (jossa pidetään järki päässä) alkaa houkuttaa.
SUOMEN KANSA ENSIN ';;'

#8 FIXIT !