Pudasjärven koulukeskuksen paikka

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pudasjärven koulukeskuksen paikka.

Lastenlasten puolesta Tripla-mumetsu

#26 Kotka lentäköön aurinkoon...

07.08.2013 10:29

... eli tarkoitan tällä arvoisaa "päättäjäämme". Kansalta kysyttiin mihin uuden koulukolhoosin paikka tulisi. Kansa vastasi, lähes yksimielisesti, Jussinahoon. Mitä päättäjä päätti? Tottakai kansan vastaisesti. Näin demokratia pelittää Pudiksella kun yksi suuri ja mahtava tekee salaiset päätöksensä ja loput narrit seuraavat perässä taivasosuuskiilto silmissä.

Vieras

#27 Re: Järki hoi

20.09.2013 05:16

#25: Pettymys - Järki hoiPakkokose on heti päättäjiä haukkua, ikinä se ei kaikille passaa, ihan järjetöntä touhua tämmönen joka asiasta mussuttaminen mihinkää ei olla tyytyväisiä!!! katttokaa ihmiset peiliin, ollaan tyytyväisiä mitä on eikä valiteta joka asiasta, kohta joku hoksaa, että uudessa päiväkodissa haisee home, kun meidän pikku "kallella" tuli vähän huono olo päiväkodissa. Ja sit vanhempainyhdistys taas nostaa kissan pöydälle ja alkaa vaatia uutta päiväkotia!! Ja jos se koulunpaikka ei jollekki passaa, niin pakatkoo kamansa ja muuttakoot muualle. HERÄTKÄÄ MIHINKÄÄ TYYTYMÄTTÖMÄT PUMPULISSA KASVATETUT IHMISET.