Tokio Hotel faniaktio

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel faniaktio.

sari hietala
Kuopio

#26

26.12.2007 18:09

Taas lappuja minä en oo tosin mitään lappuja ottamassa sinne! käteen oisin voinu kirjottaa,,, ihan sama vaikka ne ei näkis mut ainaski kaikkien kädet nousis ylös! ja sikski on tyhmää jos on laput, ku jos kaikilla ei oo ja jollain 500 siel näyttää siis niin tyhmälätä!!
Milma Kilappa
Helsinki

#27 Ihmettelen suuresti :O

27.12.2007 00:53

Anteeksi, mutta miten sä voit sanoa ettei ne osaa soittaa?
moona kosonen
lahti

#28

28.12.2007 21:18

Valomeri aivan älyttömän hyvä idea.Halli melkee täytee myyty.. :)
Karolina Sihvonen
Helsinki

#29 050408

29.12.2007 23:30

toi valomerijuttu on loistava!
annika -
keminmaa

#30 ...

30.12.2007 10:08

Musta toi valomeri juttu on siinä mielessä huono, koska varmasti muissakin maissa on tehty tollasia. Heräiskö teillä kiinnostus jos kaikki heiluttelis jtn valotikkuja..??... No mulla ainakaan ei. Ois kiva jos toi juttu ois jtn ikimuistoista mitä muut ei oo tehny. Mutta en kyllä ite keksi mitään... Mutta kyllä toi valomeri homma kyllä toimis, mutta onko se vakuuttava??
aino seitamaa
helsinki

#31 <3

30.12.2007 13:36

Must toi valomeri juttu on iha paras :)<3
sonja laakso
hyvinkää

#32

30.12.2007 13:41

Joo..se lappu idea kusee..mut keikka tosiaan on..keksitään jtn. se synttäri laulu georgille on hyvä, kannatan! mun jtn omalaatusta huutoa..iha mitä, kannustetaan niit vetää se keikka purkkiin niin et ne haluu tulla hyvillä mielin uudestaan!

-ideoita, kiitos!
katja grip
muhos

#33 .

30.12.2007 15:27

voishan jossain biisiss tehä silleenki että ku se alkaa niin kaikki menee kyykkyyn ja sitte jossain tiettyä kohtaa kaikki pomppaa ylös?
Nea Granat
Lohja

#34 Kamera juttuuu!

30.12.2007 18:46

Eiks se oo niin et sinne TH.n keikalle ei saanu ottaa ees kameraa?? koska mulla tuli ainaki tilausvahvistuksessa sellanene et ei saa ottaa kameroita. :D
Mut en sit tiiä. ja tosta valomerestä vielä: eiks siihen pitäny hankkii niit valotikkuja? niitä myydään jäähallilla 0.50cnt kpl!! : D
janina laukkanen
kemi

#35 Mielipide.

30.12.2007 21:19

Mielestäni lappu jutut voisi heittää roskiin ja tehtäisiin jotain erinlaista mitä muilla ei ole ollut. Esim valomeri on hyvä idea. :)
janina laukkanen
kemi

#36 Käsihomma ::D

30.12.2007 21:22

Sitten mun mielestä voitais nostaa jossain kappaleessa kädet ilmaan
Jos laulaa esin rette mich tai vergessene kinder ? :D
Sini Kuusisto
Seinäjoki

#37

31.12.2007 03:28

Hmm. En myöskään kannata lappuja. Ensinnäkin siksi, että sitten kaikki eivät näe ja toisekseen se on niin käytetty.

Mutta eräällä pienellä baarikeikalla Oslossa. (Bändinä soitti Kazzenjammer)
Fanit nostivat kädet ilmaan ja tekivät sydämen niillä, tiedättehän miten se tehdään? Paukalot yhteen ja etusormet ja sitä rataa. Sitten ne nostettiin ilmaan. Näytti tosi hienolta. Tämä sopis mm. jonkun hitaan biisin tahtiin, esim. juuri Rette Mich tai Totgeliebt... En ole nähnyt ikinä muualla, eikä tietääkseni oli hirveästi käytettykään - ainakaan TH:n keikoilla.

Mitä mieltä?
sonja laakso
hyvinkää

#38 sormista sydän!

31.12.2007 12:25

AIVAN MAHTAVA IDEA! mä kannatan tota, kyl sen nyt huomaa kun me tehään ne sydämmet, mut sitte mink biisin aikana? Vergessene kinder?..Rette mich?..Totgeliebt?..
Kaikki vois itkee ku tulee spring nicht :D :D
Marianne Bamberg
Nurmijärvi

#39

31.12.2007 12:51

Toi sydänjuttu sopis Vergessene Kinder:iin mun mielestä :)
Ja valomereen osallistun kans, mut eikö seki oo ollu jo aika monel keikal? mut ihan sama, hyvä se on kuitenki ^^

Huudetaanko niille nyt takas mitä? :D

Älkäämme tuhlatko paperia, joten kaikki matkitut liput ja laput hiiteen, niitten takaa ei näe mitään :/
Riikka Suomilammi
Turku

#40

31.12.2007 16:00

Mä kannatan niin valomerta, käsien nostoa, aaltoja, sydäntä sormilla ja muuta sellaista valotikuilla häsläämistä ( tietyn kaavan mukaan tietysti). Ja sitten laulan mukana myös...
Mut jotain uutta pitäis kans keksiä. Mut koska mun mielikuvitus on rajallinen niin toivoisin että joku keksisi sen :D (reilua)

Ja tietysti vois myös ostaa TH paidat. Aion ainakin kaverin kanssa ostaa.
Mira Lankinen
Lappeenranta

#41

01.01.2008 17:55

Minäkään en tykkää tosta lappu jutista, koska jotka seisoo taaempana, ni ne ei oikeesti näe niiten takaa.. mutta muut ovat hyviä ideoita varsinkin se, että tehään sydän käsillä jonkun kappeleen aikana, joku jo sanokin että Vergessene ginderin tai rette michin aikana.. Ja minusta se sopisi TOSI hyvin Rette michiin (:

Ja sitte noista valotikuista.. niitä saa myös ostettuu Robin hoodista, tai ainakin itse löysin niitä sieltä ja siinä paketissa on 15 tikkua ja se ei ollut kallis, pari euroo jos oikein muistan :D
Anne Ahtiainen
Kylmäkoski

#42 sydän!

01.01.2008 18:12

Toi että tehään sydän käsillä, on ihan paras! Täysillä mukana jos se päätetään tehdä! Mun mielestä sopis parhaiten Rette mich:iin. Ai niin, ostin valotikkuja, että nyt niitä on mullakin.. ellen käytä niitä ennen keikkaa... ^__^
Tiina Lukkari
Sotkamo

#43

02.01.2008 14:04

Joo. Ei mitään lappuja. Loppuun kulutettu idea :/ mutta siis jos kaikki kirjottais oikeeseen käteeensä HIER(nostettas ilmaan Wo sind eure Hände aikana), nii kyllähän ne pojat nyt jotain huomais kun kaikilla oikee käsi ylhäällä ;D mutta ei liikaa mitään ylläreitä, jätkäthän ahdistuu jos koko ajan kaikkee , kun me mennään kattoo niitä, ei ne meitä =) ja toi sydän vergessene Kinder:in aikana, koska kaikki pystyy osallistuu on hyvä idea.. ja valomeri mitä ilmeisemmin toteutetaan..jos kaikki tekee omaa juttuaan koko ajan nii homma leviää käsiin.. 2-3 yhteistä juttua jotka kaikki pystyy tekee olis loistava ja jäis toivottavasti mieleenkin =)
tässä ois mun mielestä hyvät ehdotukset:
1: HIER oikeeseen käteen isolla.Wo sind eure Hände aikana kaikki oikeet kädet ilmaan
2:valotikut 1000 Meere aikana (siitä huolimatta että ruotsalaiset tekee vissiin saman) koska liian moni on ostanu jo ettei mitään järkeä enää ruveta perumaan :)
3: muodostetaan käsistä sydämmet Vergessene Kinderin aikana
++ tietysti jotain aaltoja ym.ym ja mukana laulamista ;D


p.s. nää siis on vaan mun mielestä hyviä ideoita ;D

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.01.2008 19:04


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.01.2008 19:06


heidi vepsäläinen
rauma

#46 HUOM!

04.01.2008 22:51

Meijän pitää ottaa huomioon et siinä lavalla on tosi kirkkaat valot et me nähdään ne niin pojat ei välttämättä nää itte meitä kauheen hyvin. MUTTA Bill on jossain mun mielest sanonu et se oli ihan otettu jollain keikalla kun kuikilla oli jotkut kyltit. niin pistetään paremmaks, mut ei liikaa mitään juttuja. Toi sydän juttu on HYVÄ! sen pystyy kaikki tekee ja ne valotikut kans ( ei ne oo kalliita ja vapaa valinnast saa jollain paril eurol ehkä 15 kpl) ja tykkään paljon siitä et huudettais pojille jotain lopuks, jos on liian vaikeeta opetella saksaa niin voidaan me huutaa esim: WE LOVE YOU TOKIO HOTEL! tai jotain vastaavaa sen kaikki osaa. TAI me voidaan huutaa suomeks niin sitä kukaan muu ei ainakaan oo tehny ja tulee niillekkin jotain miettimistä ;)
MUTTA TEHTIIN MITÄ TAHANSA NIIN KAIKKI MUKAAN!!!!
Ilona Laine
Helsinki

#47

05.01.2008 19:49

Mun mielestä toi valomeri on ihan hyvä, mut se on vähä tyhmää ko joka sivulla on suunniteltu eri juttuja niin jos jokainen heiluttaa siellä jotai omaa nii :/.
Toi kylttijuttu on kans vähän huono, kun siin on omat ongelmansa.
hheta -
-

#48 :o

06.01.2008 18:46

Siis onks se oikeesti totta et sinne ei saa viedä kameraa, ku mul siin tilausvahvistuksessa ainaki luki nii ? :ooo
jemina ahmakari
helsinki

#49 lol

06.01.2008 18:52

kaikki on tehny noi asiat jo muissa maissa miks meiänki pitäis alkaa muistaa ja vähä ne kuolee nauruu ku näkee ku kaikil on jotku puhelimet ylhääl.. pliis
Jenna Kauhanen
Luumäki

#50

06.01.2008 20:00

puhelinjuttu on kyl vähä kulahtanu, mut EI SE MITÄÄ!! se tulee kumminki tehtyä, ite en ainakaa viitsi ostaa mitää valotikkua >_____<'

ja toi SYDÄN!! se on kyl ihan pakko. jotain erilaista :) tost "HIER" -kätee en oikein tiiä. koska ei välttämättä tarvis ees kirjottaa, senku vaa nostaa kummatki kädet ylös :7