Koirapuisto imatralle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koirapuisto imatralle.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.05.2013 19:32

Mira Pulkkinen

#2 Kyllä!

30.05.2013 08:04

Tämä olisi todella hieno juttu! Ihmettelen miksei Imatralla jo koirapuistoa ole, kun täällä moita koiriakin on todella paljon. Lähestulkoon jokatoisella kävelijällä on koira mukana lenkillä. Imatralla ei ole ollenkaan minkäänlaista paikkaa koiraihmisille kokoontua ja esimerkiksi PITÄÄ KOIRAA IRTI jotta pääsisivät kunnolla juoksemaan koirakavereidensa kanssa. Koirien jätteiden siivoaminenhan kuuluu jokaisessa koirapuistossa omistajille, eli kakkapussit mukaan aina ja jokainen kökkero hoidetaan pois niin pysyy siistinäkin. Imatralla tosiaan on lääniä ja mettää mihi tälläinen rakentaa. Kannatan x 100 !

30.05.2013 09:09

Pitäähän Imatralle koirapuisto saada ihan ehdottomasti!! Täälläkin näkyy tulevan lisää koirapuistoja niin miksi Imatran pitäisi olla ilman.Päättäjät herätköön ja ryhtykööt toimeen.!!

30.05.2013 20:18

Oon ihan samaa mieltä, eli eikun vain koirapuistoa pystyyn tänne Imatralle C:

31.05.2013 07:23

Hesalaisena kannustan koirapuiston rakentamista. Ei täällä ainakaan ole ollut siisteysongelmia niissä puistoissa, joissa itse olen koirani kanssa käynyt. Mehukattipullosta voi askarrella "lapion", jolla kikkareet on helppo nostaa isoon säiliöroskikseen koirapuiston sisällä. Kaupunki hoitaa roskiksen tyhjennyksen (luultavasti kerran vuodessa, sen verran iso roskis on kyseessä).

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.06.2013 13:51

02.06.2013 13:38

Toivottavasti koirapuisto saadaan mahdollisimman pian,sillä se tulee oikeesti tarpeeseen ja Puumalassakin on jo...tehdään siis yhdessä Imatrasta parempi paikka meille kaikille asua,myös koirille