Opiskeluun liittyvä harjoittelu järkevämmäksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Opiskeluun liittyvä harjoittelu järkevämmäksi!.

Janne Raitanen

#1 Mitä teet kesällä?

28.07.2008 14:27

Ammattikorkeakoulun työharjoittelu ei omasta mielestäni ole liian pitkä tai vaativa. Itse ainakin olen kesäisin töissä. Kesätöissä ollessa saan palkan sekä työharjoittelupisteet samalla, kaksi kärpästä samalla iskulla siis.

Keskustelun seuraava kommentti on tietenkin että "kun ei paikkaa saa". Kukaan ei saa ensimmäistä alansa työpaikkaa laittamalla mailia huhtikuussa kymmenelle yritykselle. Mailit ja soitot tammikuussa ja niin moneen paikkaan kuin vaih mahdollista. jos työmatka on yli 50km niin silloin noustaan vaan vähän aikaisemmin.

En tiedä mitä alaa opiskelet mutta ainakin omalla alalla töitä riittää niille jotka tekevät työtä karkeasti puolella valmistuneen palkalla. Tämä on kumminkin huomattavavasti parempi palkka kuin mitä esim kaupunki maksaa puutarhatöistä.

Olen tietoinen siitä että jotkin oppilaitokset eivät hyväksy tällaista menettelytapaa, noh minkäs teet... ...Kai se kumminkin on laitettava nimi alle adressiin ;D