McDonald'sin normaalit hinnat takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista McDonald'sin normaalit hinnat takaisin!.

Tommi Nikkilä
Helsinki

#2 Ihan silkkaa paskaa

29.09.2008 22:00

Tässä on nyt sitten näitä isänmaan toivoja. Pelottaa oikeasti ajatus, että kaltaisesi varassa on tulevaisuudessa Suomen hyvinvointi.

Aloita vaikka lukemalla oma tekstisi läpi. Jos et huomaa siinä virheitä, lienee 10-luokka juuri sinua varten. Kysy vaikka äidinkielen opettajaltasi, jos ei muuten avaudu. Otsikkoa lukuun ottamatta en löytänyt kirjoituksestasi yhtään lausetta (puhumattakaan virkkeistä!), joka olisi ollut oikeinkirjoitukseltaan moitteeton. Kirjoitetun materiaalin määrän huomioon ottaen tämä mahtaa olla jonkin sortin ennätys...
Antti Latvala
Seinäjoki

#3 Mäkkäri on tappiofirma

29.09.2008 22:27

Kai tiedät, että Mäkkäri ei ole tehnyt yhtään voitollista vuotta Suomessa? Näin ollen Mäkkäri voidaankin laskea amerikanpropagandaksi, jolla ei ole mitään virkaa toimia täällä. Siis älä kitise, vaan syö muualla - kaikin puolin eettisesti kestävämmin ja terveellisemmin.
Hanna Suomi
Espoo

#4 EURON JUUSTOT TAKAS!!

01.10.2008 10:31

Olen samaa mieltä!!

Ei muilla niin väliä mutta juustot on saatava!!! Onnistui viimeksikin, kunhan boikotoidaan tarpeeksi!!!!!

Tekstisi ei tosiaan ehkä ole niin iskevä... mutta ajatus on tärkein!!!!!!!!!
samuli smolander
Tampere

#5 ihan turhaa..

03.10.2008 13:29

ruuan hinta kallistuu 20% niin tottakai Myös ravintoiloissa nousee hinnat.. IHAN turha valittaa
victor bruun
helsinki

#6 Mcdonlads on, ja ei ole mcdonalds ;)

06.10.2008 23:10

Mcdonalds finland on pelkkä oikeuksien haltija joka harrastaa mainontaa yksittäisten ravintoloiden hyväksi. Tämä tarkoittaa ettei hampurilaisten hinnoilla ole juurikaan merkitystä firman kannattavuudelle.
Jos yksittäiset ravintolat tekisivät negatiivista tulosta vuosi toisensa jälkeen toiminta lakkaisi melko nopeasti..
Ossi Nikki
Kouvola

#7

10.10.2008 01:21

Jos raaka-aineiden hinnat nousevat niin tietysti myös myytävien tuotteiden hinnat nousee. Voi olla että tämä hinnan nosto on tehty ainoastaan sen takia. Ei auta kitistä. Toivottavasti laskevat takasin euroon. Vaan jos eivät niin en siellä käymistä lopeta sen takia. On se silti paljon edullisempi ku Hesburger.
Sakari Koivujuuri
helsinki

#8

13.10.2008 20:04

Adressi on melko turha, boikotoi mäkkäriä jos haluat hintojen laskevan.
hannu pulkkinen
renko

#9 aaaaaaaaa

25.10.2008 01:09

no onha se hesburgeri viel kalliimpi ja tekee mun mielest viel huonommat safkat että en sit tiiä onko jollain 50centillä nii väliä.
Milla Asikainen
Mikkeli

#10

26.10.2008 10:23

Onko se niin kamalaa jos joutuu maksamaan Sundaysta kymmenen tai parikymmentä senttiä enemmän? ;)

Itse käyn ehkä kahdesti kuukaudessa McDonaldsissa, jolloin vuodessa minulla menisi about 2,4 e kaikkiin vuodessa ostamiini jäätelöihin enemmän, kuin jos hinnat olisivat ennallaan. Jos siis ostaisin koko Sundayta joka kerralla, kun mäkissä käyn (:

En sitten tiedä, kun täällä on todennäköisesti niitä mäkin suurkuluttajiakin, kuinka paljon heiltä rahaa mäkkiruokaan menee, toisaalta, silloin voisi vähän miettiä omia elämäntapojaan ja vähentää siellä mäkissä käymistä, niin rahaakin säästyisi.
Heidi Immonen
Kajaani

#11

06.12.2008 00:55

Voi kamala näitä ongelmia taas.
Tuskin kenenkään talous kuolee 10 snt hinnan nousuun!
Kristiina Makkonen
Helsinki

#12

25.03.2009 19:28

mä kuolisin !!!!
Kyösti Tiainen
Helsinki

#13 Hese ei sittenkään NIIN kallis?

28.09.2009 15:18

Hesessä on niin isot hampurilaiset että mäkkäri häviää kilohinnoissa...
Jos ei lasketa juusto ja tavallista hampurilaista..
Esim. Megahampurilainen ~7€/kg ja BicMac ~14€/kg
Ja entäs kupongit?
Läskitpoissuomesta
Vieras

#14 Läskit

05.12.2010 00:43

Menkää pois!