Missmix.fi tarkkailuun/boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Missmix.fi tarkkailuun/boikottiin.

daniel ojala
Adressin tekijä

#1 KIITOS

29.12.2008 20:04

KIITOKSET ASIALLISESTA OSALLISTUMISESTANNE TÄHÄN ADRESSIIN.

Kiitän todella paljon♥ Lisää vaan =)

terveisin Ojala.Daniel
Waltteri Vuorimaa
Lahti

#2 Sananvapaus?

30.12.2008 00:46

Kiitos perustuslain takaaman sananvapauden, Suomessa haukkuminen ja sähköpostiosoitteen levittely eivät ole rikoksia. Myöskään väärän tiedon levittäminen ei ole kiellettyä, kunhan esim. taloudellista tai fyysistä vahinkoa ei aiheudu. Olisit myös voinut perustella adressiasi hieman paremmin. Kenelle aiot adressin toimittaa? Entä ketkä valvoisivat kyseistä Internet-palvelua? MIKSI? Perustele, poika, perustele!
Eero Heikkilä
Vantaa

#3 Sananvapaus indeed.

30.12.2008 09:35

Herra Vuorimaa jos sivistät itseäsi esimerkiksi täällä: http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1997/19970239 ennenkuin jaat epäkohtaista tietoa.
Itse adressiin; vaikka yks forum kaadettaisiin kokonaan syystä X ei se tule vaikuttamaan trollien/peelojen internetkäyttäytymiseen suuremmassa mittakaavassa.
Ano Nyymi
Porvoo

05.01.2009 12:45

#2 Sananvapaus?

Tuo "Taloudellista tai fyysistä" ...Entäs miten on henkinen laita. Ei se tee hyvää nuoren kehittymiselle, jos jotkut idiootit jakelee toisten henk. koht. tietoja, kuten sähköpostiosoitteita ja kuvia. Ja ei kyllä sekään hyvää tee, jos jotkut yhtäkkisesti tulee haukkumaan aivan tavallista käyttäjää. Palvelua voisi asettaa valvomaan muutamia admineita, jotka tarvittaessa antaisivat banneja epäasiallisille keskusteluille ja käyttäjille. Olen puhunut.
noora ahonen
juankoski

05.08.2009 08:15

nauroin. ihanaa, daniel, ihanaa ♥ pelastit meidät demittäjät täydeltä tuholta!