Efexor Depot 75 mg depotkapseli, sivu- ja vieroitusoireista tiedotettava totuudenmukaisesti

05.10.2009 17:06

11.11.2009 14:02

18.11.2009 19:50

Pikku-Mikko

#4 Terve

23.05.2011 12:12

Kolmas päivä menossa ilman. Tiputin 150mg ->75mg jota viikko ja sitten 75mh->37,5mg viikon verran. Sitten lopetin, nyt kolmas päivä ilman. Yli vuoden söin ja lopetin tehottumuuden takia. Koitettu on jo Seronil, Sepram ja Mirtatsapiini. Ihan samanlaisia oireita lopettaessa kuin jo kokeilluissakin lääkkeissä. Oikeastaan pelkkiä sähköiskuja päässä ja koko vartalossa. Nyt pitäisi vielä kokeilla Paroxetin. Nautin ensin taas näistä sähköiskuista jotka ovat jo tuttuja kaikista kokeilemistani lääkkeistä, ajetaan sitten uusi sisään. Pahin oli kun tiputin 150mg->75mg, parina päivänä oksensin. Kaikki mielialalääkkeet aiheuttavat samat oireet, ei tässä lääkkeessä sen pahempia oireita lopettaessa tule kuin muissakaan. Sähköiskuja ja kuvottavaa oloa, mitä minulla oli koko hoidon ajan. Siksi myös koitetaan uutta lääkettä. Töissä on vähän ikävä olla, mutta se menee hammasta purren.

Vieras

28.03.2013 09:18

Olen lueskellut tähän liittyvistä sivuoireista ja haittavaikutuksista ihmisille. Kävi mielessä että jokin tajuntaa suurempi idea tämän lääkkeen keksijöillä on täytynyt olla tuottaessaan tällaisen "auttajan". Sitten hoksasin - niinpä tietysti - kun sivuoireet ovat riittävän rankat, unohtuu itse vaiva eli masennus ja ahdistus - niin sen on pakko olla :-/