Kansanäänestys Suomeen saapuvien pakolaisten määrästä!

Vieras

24.02.2015 07:57

pakolais myönteiset ovat säälittäviä.miksi meillä on jätti asunto pula,siksi kun politikot tekee aidoista valkoihosista suomalaisista orjia.oletteko tietoisia että pakolaiselle annetaan asunnoksi kaksio jonka vuokra 700-900 euroa,kk,sen maksaa sossu.+huonekalut+kodinkoneet+vaatetuksen+harrastukset+maansasanoma lehdet+ajokortin+sitten jos pakolainen ei tykkää asunnosta järjestetään 3 h.
vuokra onkin jo 900-1200 euroa sossu maksaa.ja taas uudet kodinkoneet ja lisätään toimeen-tulon
suuruudeksi 1200 euroa kk.ja vaatetusta tarvittaessa merkkiliikkeestä.tämä on vuoto tieto.
KAUKO HORTTANAINEN

#52 Re: Re: Re: Re: YLE JA KOKOOMUS HYYTYY JO.

25.02.2015 06:14

#25: - Re: Re: Re:

ALLEKIRJOITUS ON TÄRKEÄ.TODELLISET TILASTOT NÄYTTÄÄ VARMAA NOUSUA TIMO SOINILLE+PERUSSUOMALAISILLE,

(KESK.KOK.SDP.SORTUU JO JULKISESTI HÄPÄISEMÄÄN KUN EIVÄT MUUHUN ENÄÄ PYSTY).JA SEN ON NYT VALKOIHOISET ALKUPERÄISET SUOMALAISET HUOMANNEET.

ASIANTUNTIJAT VEIKKAA ENNEN NÄKEMÄTÖNTÄ VAALIVOITTOA PERUSSUOMALAISILLE.

KAUKO HORTTANAINEN ROBIN HOOD

#53 Re:suomi rikkoo törkeästi sääntöjä PAKOLAIS määrässä

28.02.2015 19:16

#1: -

olen lähettämässä viestiä kuinka pakolaiset valitaan suomeen.huom tänne valitaan vain ne jotka pystyvät antamaan tietyn raha summan vuoto tieto kertoo myös ensin otetaan perheen poika tai tytär,ja loppu perheelle taataan perässä tulo oikeus ja toimeen tulo on taattu.uskotteko tätä suomeen ei ole otettu ainoatakaan todellista pakolaista.tai sairasta (on tää ihmeellistä kuunneltavaa kun pakolais perhe kertoo.sanovat että heiltä ei vaadita muuta kuin vaikenemista saamistaan eduista,ja JA TULOISTA ihmettelevät että he ovat etusijalla,toimeentulo tuki asioissa,eikä heidän tarvitse jonottaa ja ajan saa seuraavaksi päiväksi ja ihmettelevät miksei oman maan kansalaiset saa samoja etuja.

SUOMEN VIRKAILIJAT RIKKOO YK LAKEJA PAKOLAIS ASIOISSA JOTA IHMETELLÄÄN MYÖS RUOTSISSA,

YKSI PAKOLAINEN KERTOI LUKSUS POIKAMIES ELÄMÄSTÄÄN SUOMESSA JONKA MAKSAA SUOMEN VERONMAKSAJAT.HÄN PUHUU ENGLANTIA SUJUVASTI EIKÄ HÄNELTÄ VAADITA SUOMENKIELEN TAITOA( OSAA VÄLTTÄVÄSTI).PALAA KOTIMAAHANSA OMAN YRITYKSEN PARIIN.KUN HETKI ON SOPIVA.

ETTÄ TÄLLAISTA HUIJAUSTA HARRASTAA VIRKAILIJAT JA HALLITUS.TÄMÄHÄN ON LAILLISESTI TUOMITTAVA TEKO.SYYTTEESEEN KOKO RINKI.SUOMEN VALTION JA KAUPUNKIEN ALAISET PÄÄTTÄJÄT JA VIRKAILIJAT.TÄYTTÄISI VANKILAT SAADESSAAN TUOMIOT TEKEMISISTÄÄ JA TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISTÄÄN,VÄÄRYYKSISTÄ.TÄHÄN RIKOLLISEEN TOIMINTAAN ON UPOTETTU MILJOONIA EUROJA VALKOIHOISTEN ALKUPERÄISTEN SUOMALAISTEN VERON MAKSAJIEN RAHOJA.

SUOMEN OIKEUSLAITOS TAI POLIISI EI KORVAANSA LOTKAUTA KUN EI KUULEMMA KUULU HEILLE.

JA SUUNITTEVAT TOSISSAAN 30 000 LISÄÄ PAKOLAISTA,KYLLÄ NE VERON MAKSAJAT MAKSAA.

NO VAALIEN JÄLKEEN ALKAA MUSTILLE JA RÄTTIPÄILLE KOVA SOUTAMINEN TAKAISIN SAVIMAJOIHIN.

Vieras

26.06.2015 09:01

Kannatan jossain määrin työperäistä maahanmuuttoa. Täällä saa rahaa pelkästä oleilusta,voi vaan hengailla ja maata,ei tarvitse tehdä mitään. Suomessa ollaan liian lepsuja ja sinisilmäisiä. Suomessa on ihan tarpeeksi oleilijoita,ei tarvitse lisää. Työllistetään ensin meidän suomalaiset työttömät ja nuoret. Sairaana suomalaisena käymme työssä että oleilijoille riittää rahaa.