Kolmas koulupsykologi Naantaliin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kolmas koulupsykologi Naantaliin.

Vieras

16.05.2014 10:20

Hienoa toimintaa.
säästöjä tarvitaan,rahat loppuvat

#2 No ei tosiaankaan tarvitse

17.05.2014 18:01

Ei palkattaisiin uusia virkoja ja lakkautettaisiin kaikki muutkin virat, jotka voidaan hoitaa, vaikkapa talkoilla, vanhemmat vuorollaan voisivat hommat hoitaa paremmin ja parhaiden.
Entä jos säästetään väärästä paikasta

#3 Re: No ei tosiaankaan tarvitse

28.05.2014 09:44

#2: säästöjä tarvitaan,rahat loppuvat - No ei tosiaankaan tarvitse

Noh, säästäjä varmaan voi ilmoittaa, missä tekee vapaaehtoista vastaanottotyötä. Samalla voit varmaan kertoa, mitkä nämä turhat ammattiryhmät on, jotka voidaan pistää pihalle - perustelujen kera, tottakai. Samalla voidaan pistää pystyyn vapaaehtoisten rinki, jolla näiden ammattilaisten työpanos hoidetaan.

Tämän ajan suurinta yksisilmäisyyttä on säästää ennakoinnista - samaa idiotismia harrastettiin 90-luvulla, ja laskua maksetaan muun muassa psykiatrisella sektorilla tällä hetkellä. Säästöpäämme voi esim. kaivaa netistä hieman lukuja, mitä alle 30-vuotiaat eläkeläiset maksavat verorahaa tälle yhteiskunnalle - psykologin ei tarvitse kuin estää yksi tuollainen kelkastaputoaja, ja hän on jo siinä kohtaa tienannut palkkansa aika pitkäksi aikaa.