Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä
Ota yhteyttä adressin tekijään
vitut
jos ne raketit kielletään niin ei siinä kauaa mene kun jotkut ampuvat jo omatekoisia taivaalle...
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Painu kuule kukkahattuvalittaja vittuun niie saatanan ''sotatilojes'' kaa. Viva La Raketti Resistance !!!!!!!!
haista ny kuule
#57: Elina Pakkanen - "Äiti tule ikkunaan täällä huutaa Christina Church!"
pidä se pääs kii vitu huora
Re: ko
Kaupunkien ja kuntien tulitukset voi työntää perseeseen kuhan yksityist saa paukuttaa. Mikä pakkomielle sinulla on pilata ihmisten juhlia
Re:
Moni kuolee viinaan ja tupakkaan känniläiset aiheuttaa häiriötä kielletään mielummin ne .koirien pitää kyllä pieni paukuttelu sietää
Re: Re:
Niinhän se tupakka kielletäänki, kohta varmaa seuraa viinaki perässä...
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re:
huhu idiootit..bla bla kielletään tätä ja sitä..miksi kaikki asiat pitää olla "hyödyllisiä"? Sulle on ehkä auto hyödyllinen, monille ei. Raketit jotka tuottaa iloa on hyödyllisiä..että mua vituttaa tommoset mitkä haluu kieltää kaikki vaaralliset asiat...kielletään sit nyt alkoholi, tupakka jne jne..onko ne yhtään sen hyödyllysempiä kuin raketit? EI!
Re: Vitu Läppä
#216: Rakettimies - Vitu Läppä
Rakettimies nimimerkki kuulostaa ihan homolta. :D
itte oles homo
Kasvatus poikii
Vielä aiheeseen, jos ei niitä tulitteita laillisesti saa niin sitten niitä TEHDÄÄN ITSE.
Se on fakta, sillä niin myös alkoholin kanssa on aikoinaan toimittu. Kun sitä ei kaupasta saatu, sitä tehtiin itse kotipoltolla.
Re:
Jos ihmisiltä kieltää raketit niin eiköhän tämä kansa ala rakentelemaan kaikenlaisia omia ja vielä isompia kuin pienet papaatit ja muut vinkuvat raketit. Kohta saa tosissaan pelätä sotatilaa ja ties mitä muuta isompia räjähdyksiä ja loukkaantumisia jos turvalliset ja ammattimaisesti tehdyt raketit kielletään.
Re: EI KIVA!!!
#152: markus heiskanen - EI KIVA!!!
Ei raketteja kai kielletä vielä kymmeneen vuoteen.
Mielipiteet jakautuu
| This discussion has been closed. |
Re: jaaha
#78: Erno Mikkilä - jaaha
Totta