EI tuulivoimaloita Kaskisiin

Green national energy

/ #71 Elkääpäs lässyttäkö joutavia

10.03.2013 23:51

Tuulivoimaa tarvitaan puhtaana ja turvallisena energian tuottajana ja sen rakantamista tulisi lisätä ja tukea valtion varoista niinkauan, että se voi alkaa tuottamaan riittävästi toimiakseen itsenäisesti, jollon yhtiöt voisivat alkaa maksamaan valtiolle takaisin osinkoja sijoitettua pääomaa vastaan. Myös muita kotimaisia energian tuotanto mahdollisuuksia tulisi tukea samoin yhteiskunnan varoin, jolloin valtio olisi osakkaana maamme energiantuotannossa ja saisimme useampia energiantuottaja yrityksiä Suomeen. Olemme huomanneet, ettei edulliseksi luvattu vaarallinen ydinvoima ole laskenut kuluttajan sähkölaskuja vaan päinvastoin, koska nämä muutamat suuret energiayhtiöt käyttävät tämänhetken monopoli asemaansa hyväkseen hinnoittelemalla säkön- ja sähkönsiirtomaksun mielivaltaisesti. Jos Kaskisessa tai Kemiössä tai vaikka Helsingissä tai missävain Suomessa on tuotannollisesti järkevää tuottaa tuulivoimaa, olisi sitä rakennettava silloin juuri sinne, eikä vastustaa sitä vain väärin keksityin perustein, joista ei ole olemaassa mitään oikeata tieteellistä tutkimus tulosta.