Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio

Vieras

/ #44

11.02.2011 10:43

Eiupä ole paljoakaan hyötyä ollut. luvattiin halpoja autoja kuitenkin autojen keskiikä suomessa ylittää jo 20v, kun euhun liityttiin se oli reilu kymmenen vuotta, euro oli kuusi markkaa nyt markka ja euro ovat suunnilleen 1=1 jos markka vielä olisi kuitenkin tulojen kasvua ei juurikaan ole ollut, esimerkiksi automaalaus oli ennen euhun liittymistä n.6000mk sellainen helppo tapaus, nyt siihen on lisätty ainoastaan kustannus nousu, muuten työnhinta on melkeimpä alentunut. sama pätee muissakin palkoissa eli todellisuudessa pieni ja keskituloisten palkta ovat pudonneet 1/6 osaan entisestään kun palkat ei ole nousseet mutta rahan arvo on pudonnut 1/6 osaan entisestä. tietenkin suurituloiset ovat ahnehtineet kaiken hyödyn eu:sta, mutta mitäpä hyötyö siitä on muille kun vielä kaikki rosvot ja raiskaajart tuodaan meille ulkomailta, suomessa on jo 10% vangeista ulkomalaistaustaisia, ennen euta taisi olla alle 1%