Metsästäjäliiton otettava kielteinen kanta suden salakaatoihin

/ #18 salametsästäjille ja petovihaan provosoijille pitkät linnatuomiot ja suuret vahingonkorvaukset

26.03.2013 08:55

Jo riittää Suomessa tämä salametsästäjien hyysäys ja selkääntaputtelu.

Nämä urpot vailla pienintäkään perustetta olevine petovihoineen ovat saaneet aivan liikaa palstatilaa ja iltalehdet yms. ovat antaneet näille vähä-älyisille junteille aivan liikaa palstatilaa levittää naurettavia valheitaan mm. siitä, että naurettavat 120 sutta olisivat muka uhka yhtään kenellekään.

Suomen, joka on pinta-alaltaan (338000km2) erittäin metsä- ja erämaavaltainen maa, susimäärä on naurettavan pieni ja suurin osa susista tapettu raukkamaisesti ja laittomasti salametsästäjien + petovihaajien toimesta. Näitä vähäjärkisiä peräkylän juntteja taputellaan täällä selkään niin viranomaisten, valtamedian, paikallisten asukkaiden kuin omien metsästysseurojen toimesta. Nämä urvelot lähettelevät jopa EU:lle huvittavia vetoomuksiaan, joissa koko EU nauraa heille päin naamaa. Ja täysin syystä.

Esim pinta-alaltaan Suomen kanssa suurinpiirtein samankokoisissa maissa Italiassa ja Espanjassa susia on 10-20 kertainen määrä Suomeen verrattuna, Italiassa 1200 ja Espanjassa 2000 kpl. Näiden maiden ero Suomeen on se, että kyseisissä maissa metsiä ja erämaita ei ole alkuunkaan saman verran kuin Suomessa ja ihmisten määräkin on 10-20-kertainen. Tähän suhteutettuna Suomessa tulisi olla metsiin, erämaihin ja asukaslukuun suhteutettuna n. 6000-7000 sutta. Nyt on 120 ja niistäkin nämä Pohjanmaan, Köyliön ja Kainuun puusilmät ja punaniskat ovat kitisemässä.

Mikä on se ongelma, että Suomessa laittomasti virkavallan ja median suojeluksesssa olevat salametsästäjät ovat metsästäneet suden lähes sukupuuttoon ja lietsovat julkisilla foorumeilla petovihaa avoimesti, mutta muissa maissa huomattavasti pienemmällä metsäpinta- ja erämaapinta-alalla sekä suuremmalla ihmismäärällä susien määrä on monikymmenkertainen ja se ei ole kenellekään mikään ongelma?

Ongelma tässä asiassa on punaniskojen ja puusilmien sivistystaso. Sekä mentaalinen alemmuuskompleksi ja turhautuneisuus oman elämän epäonnistumisesta, joka puretaan primitiivisesti ja lapsellisesti väkivaltana viattomia eläimiä kohtaan. Tämä on suomalaisen
junttiuden määritelmä.