Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #6513 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rakkauteen ei kuulu luonnoton sukupuolielämä, koska se sotii luo

05.04.2013 05:37

#6509: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rakkauteen ei kuulu luonnoton sukupuolielämä, koska se sotii luontoa

Eipä teidän loputtomiin selittely-yrityksiin kannata lähteä mukaan, väsäätte valheen valheen päälle, käännätte kaikki teille esitetyt totuudet ylösalaisin.

Lähtökohtaisesti homo/ lesbo-seksi  on Raamatun mukaan luonnoton ja tuomionalainen, ei muuksi muutu vaikka seitsemän väitöskirjaa asiasta väsäsisitte. Tietenkin kyseenalaistat sitten Raamatun, se onkin osoitus vain sinun epäuskostasi.

"ovat vaihtaneet totuuden valheeseen"

Luonnottoman siitä tekee että ei koiras synnytä.

Miehillä peräaukkojen pidätyskyky heikkenee sen "rakkauden" hedelmänä. (mitä puolusteltavaa sellaisessa on?)

Lapsi tarvitsee terveet mallit, miehen ja naisen mallin.

Miehen ja naisen välinen avioliitto on terveen yhteiskunnan perussolu, homoliitot ja lesbosellaiset ovat mutaatioita.

Yhteiskunnallista hyväksyntääkö lienee etsitte vaatimuksillanne että haureussuhteenne rinnastettaisiin avioliittoon? Teillä on jo rekisteröity parisuhdem touhutkaa siinä mitä touhuatte (vahingollista tosin sekin), älkää hinkuko miehen ja naisen välisen avioliiton suuntaan himoissanne, ei suhteenne nimikikkailu hoida omaatuntoanne yhtään asiassa.