Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Mies Oulusta

/ #6543 Re: Re: Palataan ytimeen

05.04.2013 06:49

#6538: - Re: Palataan ytimeen

Ei ole oma määritelmäni, että homo/ lesbosuhteessa eläminen on luonnoton, niin sanotaan Raamatussa, se sattuu olemaan kristityn fundamentti, tiedän kyllä että häpeämättömästi hyökkäät sitä vastaan omaksi vahingoksesi.

Kovasti teette työtä että saisitte luonnottoman luonnolliseksi, häpeällisen ei-häpeälliseksi, valheen totuudeksi, sopimattoman sopivaksi.

Seison kyllä Raamatun takana, sen sanomaan ja arvomaailmaan tahdon tukeutua ja ennenkaikkea siihen armon sanomaan, että Jeesus on maksanut meidän syntimme ristinpuulla! Hän on lunastanut meidät synnin, kuoleman ja paholaisen vallasta, elääksemme sitten Jumalan mielen mukaista elämää, ei riettaudessa ja irstaudessa(jota homo/ lesbosuhteetkin edustaa).

Kaikki itsessämme olemme pois poikenneita ja Jumalan kirkkautta vailla, siksi me Jumalan armoa tarvitsemme olipa heikkoutemme tai helmasyntimme mitä laatua tahansa.

Minä pyydän anteeksi jos olen jotakuta ihmistä loukannut! Sellaiset asiat tuomitsen jotka Raamattu tuomitsee ja nyt on tapetilla juurikin tuo homo/ lesbosuhteitten avioliittoon rinnastaminen, se on vain synti ja väärin eikä muuksi muutu vaikka kuinka sitä vastaan hyökätään.

Jumala rakastaa syntistä, mutta ei syntiä. (Synti,  alkukielessä (hamartia)sellainen kielikuva että "kohteesta ohitse meneminen" vrt. nuoli menee maalitaulun ohitse. ) Karkean laatuista maalin "ohitse menemistä" edustavat juurikin "miesten kanssa makaavat miehet"  "ovat kiimoissaan syttyneet toinen toisiinsa" Room.1

Kaikkea vääryyttä tulee vastustaa, esiintyi se sitten itsessä tai muissa.

"Totuuden Henki johda sinä meitä,

etsiessämme valkeuden teitä,

tietämme ohjaa, meitä älä heitä,

tietomme siunaa.

Kaikessa näytä käsiala Luojan,'

mahtavan viisaan, kaiken hyvän tuojan.

Kristuksen luokse, rakkauden tuojan,

johdata meidät."