Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #6583 Re: Re: Re: Haureus vie järjen -

05.04.2013 13:32

#6581: - Re: Re: Haureus vie järjen -

Taitaapa taas kalikka kalahtaa kipeään kohtaan. Ehkäpä sinun kannattaisi jättää anaaliyhdynnän kuvailut vähemmälle niin sinua ei olisi niin helppoa taajaan narauttaa moisista askareista?

"Sinulla itselläsi näkyy olevan kaiken aa ja oo oma himosi ja niiden paikka, niin että KUVITTELET kaikkien muidenkin käyvän samaa mielimaailmaasi. - Voi pojan pallero, mikä sinut tuollaiseksi on tehnyt !"

Ihan tytön tylleröksi kyllä identifioidun, vaikken kyllä näekään, mitä väliä sukupuolellani olisi keskusteltavan teeman kannalta (yhtä vähän kuin näen tarpeelliseksi yksityiskohtaiset ja jatkuvat kuvaukset miesten välisestä seksistä). Jos taas koet, että minä olisin anaaliyhdyntäkuvailujen primus motor, niin kehotan sinua ystävällisesti selaamaan ketjun alusta loppuun ja laskemaan, kuinka monta kertaa homojen oikeuksien puolustaja valahtaa maalailemaan seksikohtauksia ja kuinka monta kertaa asialla on syvästi uskova vastapuoli: omien laskelmieni mukaan kristityt vievät tässä kohtaa keskustelukumppaniaan kuin litran mittaa.

Se että asiaa kommentoi ja siten huomauttaa ihmetyksellä uskovaisten tarpeen jatkuvasti vajota detaljirikkaisiin kuvaelmiin kahden uroksen välisestä seksielämästä samastuu sinun logiikassasi sitten siihen, että asiaa kummeksuva kommentoija asettaa "omat himonsa" kaiken keskipisteeseen; pikaisen katsauksen perusteella asetelma on mitä suuremmassa määrin päinvastainen.

Sinällään tämän teeman kanssa askartelu vie turhaan huomiota itse asiasta. Toki se on monta kertaa nähty, että kun vastapuolelta loppuu järkevä sanominen, alkaa armoton henkilöönkäynti (ks. esim. edellinen viestisi sekä kymmenet muut viestit tässä ketjussa). Mitäpä toisaalta muutakaan alakynteen jäävälle keskustelijalle enää tulisi mieleen?