Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Lea

/ #43 yksinkertaista

08.04.2013 20:54

Minusta ei tarvitse edes tuntea taustoja ja sitä mistä kaikki alkoi kovinkaan hyvin kun voi jo heti sanoa että paljon on tehty väärin.
Ei koskaan, ei missään , eikä milloinkaan saa toista ihmistä, lähimmäistä, kohdella näin kuten Lempäälässä tehtiin, henkisesti hakattiin ja nujerrettiin ja jatketaan edelleen.
Lähimmäitä tulisi rakastaa ja palvella, auttaa ja tukea.
Jos huomaamme , että omalla toiminnallamme satutamme , loukkaamme tai aiheutamme ahdistusta toiselle, eikö meidän tulisi KIIREHTIÄ korjaamaan oma osuutemme asiaan ja olla sen jälkeen häntä tukemassa .
Olenkohan ymmärtänyt Jumalan sanan väärin?

Ja vaikka iso joukko toimisi väärin on jokainen kuitenkin vastuussa ihan vain itsestään ja omista toimistaan .Yksin me kerran olemme Jumalan edessä ja siinä on hyvä miettiä rakastinko lähimmäistäni , niinkuin itseäni, annoinko ihokkaan , voitelinko hänen haavansa , vai jätinkö auringon alle viilletyäni lisää haavoja.
Mitkähän on neuvot Jumalan sanassa.

Älkää nyt hyvät ihmiset lyökö lyötyä.

Minulla ainakaan ei ole mitään halua syyttää tai tuomita ketään , mutta kun asia vain kuplii ja kuplii eikä selvyyttä tule on ihan hyvä ajatella että maallinen laki tuo asioihin edes jonkunlaisen selvyyden.