Mopot 60km/h

Imatra

/ #198

07.11.2007 00:04

Toi ohittaminen on ehkä turhin syy tässä. Miksette te itse aja eteen jos näette että auto on tulossa ohi. Minusta tuossa ei ole mtn järkeä että ikärajaakin pitäisi nostaa 16v. Jos mietit mitä noi pienet mopot kestää ni hyvä että edes 40km/h vauhtia ja harvoin tuollasella 100kg möhkäleelläkään lähtee lentoon jos auto menee ohi. Ja jos on rahaa ostaa uusi massateinix derbi ni miksei myös kevari ja kortti sille kaveriksi. Itse olen ajellut mopolla kyllä todella pitkään ja 2 kertaa kortinkin menettänyt jtn tiedän kyllä asiasta. Ymmärrän että asia olisi ihan eri jos olisi tuo ajokoe jossa näkisi miten tämä nuoriso osaa ajaa. Itse olen monesti nähnyt ku pennut ajaa sitä 60km/h vauhtia talvella ja painavat jarrut lukkoon tai ajavat auton perseeseen. Kesälläkin näin kun mopolla ajettiin edessä olleeseen autoon päin. Turha myös ruveta pänttäämään että en ole kaatunut kertaakaan ja mulla on ollu mopo 3vuotiaasta saakka, mitäs teet jos ajat 60km/h vauhtia ja parin metrin päässä onkin pysähtynyt auto? Hyppäätkö yli siitä vai?