Lastensuojelu on muutettava täysin

vihainen äiti

/ #23 Väärin

09.04.2013 11:20

"Ei tulis mieleenkään allekirjoittaa jonkun katkeran vanhemman laatimaa adressia." No mielessä ei ole tainnut myöskään käydä, että tuskin vanhemmat lähtisivät julkisesti taistelemaan JOS huostaanoton syyt olisivat täysin selvät ja sosiaaliviranomaiset olisivat toimineet juuri, niin kuin laissa sanotaan? Huostaanotto on järkyttävä ja todella häpeällinen kokemus vanhemmalle, tuskin kukaan siitä toitottelisi julkisesti jos ei olisi todellakin kunnon aihetta siihen!

Itse häpeilin ja salailin huostaanottoa kauan, mutta kun tutustuin tarkemmin lakiin ja muiden ihmisten kertmouksiin huomasin kuinka väärin mua ja lapsia kohtaan on toimittu ihan jo siitä hetkestä lähtien, kun perhetyöntekijä tuli kotiin auttamaan lue kyttäämään! Tukitoimet sivuutettiin täysin, uusia syitä keksitty vanhojen poistuttua, keksimällä keksitty ongelmia milloin missäkin, mitään todisteita kuitenkaan ei ole. YKSI ainut (ensinnäkin epäpätevä) sosiaaliviranomainen hääräsi koko huostaanoton, raapusti suurilta osin valheelliset/liioitellut raportit ja kiikutti ne johtavalle viranomaiselle. Tämä allekirjoitti paperit, koskaan edes näkemättä tai kuulematta mua tai lapsia. Sitten hommattiin viisi allekirjoitusta lisää. Nekin ihmisiltä, jotka vaan paperit lukivat, eikä hekään koskaan mua tai lapsia tavanneet tai kuulleet.

Että yksi ihminen voi saada tälläistä aikaan, niin se ei voi olla oikein. Piste.