Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

:)

/ #165 Re: Re: Re: Re: Re:

15.04.2013 13:41

#164: huutajille - Re: Re: Re: Re:

Mahdollisuuksia on annettu Srk:lle ja Lempäälän ry:lle. Jos vastaus toimittajalle on; en kommentoi, niin mitä täällä itket ja valitat. Media on tasapuolinen, puolustuspuheenvuoroja he juuri ovat kaivanneet mutta kuten tunnettua on, niin valehtelijan suu on sinetöity paholaisen puolesta totuudelta, tämän tietää nämä kiusaajat ja Srk, siksi rehellinen ja avoin puhe on mahdotonta. Vasta kun Jumalan hengen vaikuttama tahto totuuteen katkaiseen sinetin, on mahdollista korjata asioita oikealla tavalla. Se vaatii Jumalan pelkoa, nythän nämä ja myös sinä pelkäätte mediaa, sehän on vain työväline meille kaikille eikä hyökkäys tai puolustus väline. Toisaalta, jos julistat sodan mediaa vastaan niin olet hävinnyt, ei hekään tyhmiä ole. On niin helppo ja turvallinen tie alkaa syyttämään mediaa, sinäkin voit sillä kohdistaa katseesi itse asiasta pois.

Vielä tuo sinun tyylisi,"vastaan enää tämän kerran", kertoo kaiken. Häviäjä vetäytyy takavasemmalle kaikkitietäväisen kommenttinsa jälkeen, tällä paljastat todellisen motiivisi vain turhanpäiväisenä tuuleen huuteluna.