Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Lauri K. Lamminmäki

/ #176 Lempäälän siionille

16.04.2013 16:13

Lempäälän siionille:

Ilm. 3:
"1 ...seurakunnan enkelille: näitä sanoo se, jolla ne seitsemän Jumalan henkeä ja ne seitsemän tähteä ovat: minä tiedän sinun tekos; sillä sinulla on nimi ettäs elät, ja olet kuollut.
2 Ole valpas ja vahvista niitä muita, jotka kuolemallansa ovat; sillä en minä löytänyt sinun tekojas täydellisiksi Jumalan edessä.
3 Niin ajattele siis, kuinka sinä saanut ja kuullut olet, ja pidä se, ja tee parannus. Ellet sinä siis valvo, niin minä tulen sinun päälles niinkuin varas, ja et sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päälles tulen.
4 Sinulla on myös muutamat nimet Sardissa, jotka ei ole vaatteitansa saastuttaneet: niiden pitää minun kanssani valkeissa vaatteissa vaeltaman; sillä he ovat mahdolliset.
5 Joka voittaa, se pitää valkeilla vaatteilla puetettaman, ja en minä pyyhi hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä tahdon tunnustaa hänen nimensä minun Isäni edessä ja hänen enkeleinsä edessä.
6 Jolla korva on, se kuulkaan, mitä Henki seurakunnille sanoo."

Se minkä Pyhä Henki sanoo on arvosteltavissa vain Pyhällä Raamatulla. Eikä nämä mitä tänne olen kirjoittanut ole sarkasmia, vaikka joku niin epäili.