Teretulemast susihukka- Mielipiteen ilmaisu

karhu on kiltti eläin, hehhehheee..

/ #69 Re: Dokumentti

17.04.2013 07:03

#60: sillä lailla -

Etpä ole nähnyt dokumenttia, jonka nuori mies teki elämästään karhujen joukossa. Hän päätti näyttää, että karhujen kanssa voi elää niitä pelkäämättä. Hän otti telttansa ja lähti tyttöystävänsä kanssa sinne missä karhut liikkui. Leiriytyi niiden lähelle ja alkoi tallentaa videolle. - Aika kului mukavasti seuratessa karhuja, jotka kalastelivat lähellä olevassa joessa. Poika oikein hehkui intoa, mutta tyttö alkoi jänistää ja lähti pois. Piti hakea toinen tyttö avuksi, joka jäi pojan kaveriksi.

TV:ssä esitetyllä filmillä näkyy pojan elvistely ja samanlainen käyttäytyminen kuin teilläkin nuorilla.

Nuoret viipyivät siellä niin kauan, että eräs ryhmä lähti viimein katsomaan mitä sinne kuului.

Poikaa ei näkynyt .. ! Eikä tyttöäkään !

- Teltan luona oli musta paistinpannu kumollaan, pojan rannekello käsivarsineen sekä vaateriekaleet. Aika oli päättynyt.

Niin päättyi filmikin. Jäljellä vain mustaa sekä huuto: "Mene pois !!!" - tyttö takoi karhun päätä paistinpannulla.

Mitäpä nyt karhu siitä välitti. Oli oma itsensä, ja niin myös nuoret kuvitelmissaan: ei oo karhu vaarallinen - hahhahhaaa.

... Missähän ne nyt nauraa -- ? - - -