Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Vieras

/ #228

18.04.2013 13:05

Lasten ja eläinten pahimmanlaista rääkkäämistä on kaikki seksisekaantuminen niihin. Kummatkaan eivät kykene puolustautumaan eivätkä omasta edestään puhumaan. Lapsille jää fyysisten vammojen lisäksi elinikäinen henkinen vamma, joka estää aikuisena hyvän ja tyydyttävän parisuhteen luomisen, ja ylipäänsä luottamisen kehenkään hyväksikäyttäneen sukupuolen edustajaan.. Eläimelle aiheutuu pelon lisäksi kipua, kun niitä esim sidotaan jotta ne voitaisin pakottaa ihmisen sairaisiin akteihin. Jo viisi minuuttia niissä sidonta-asennoissa on tavattoman kivuliasta, vaikka mitään muuta ei edes tehtäisi, ja kun se ei jää sodomiassa siihen. Sellaista raakalaisuutta ei voi minkään tasa-arvon tai sanan ym. vapauden nimissä sallia. Se on sama asia, kuin tehtäisiin uudet keskitysleirit kauheine kidutuksineen nyt kohteena olisivat lapset ja eläimet. Hollannin arvostus maana putosi kyllä saastuneen valtameren likaisimpiin syvyyksiin tämän Haagin päätöksen myötä.