Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #299

26.02.2011 19:05

suurkapitalisti:sopii miettiä että kun kesällä ostelet grillipihviä, salaattia ja olutta että mistä ne on tullu?
jos syöt ulkomaista lihaa niin on hvyinkin suuri mahdollisuus että eläimet ovat saaneet kasvuhormonia..! ja maidon tuottamiseen ulkomailla käytetään myös hormooneja!suomessa meijeriin menevä maito on aina testattu ennen sinne lähettämistä ja pienestäkin määrästä vierasta ainetta menee maito hylkyyn!
Meidän naapurissa asuu yks just tuollainen kun sinä ja valituksía tulee! Noh kateus se on joka puhuu, koska teidän kaltaisistanne ihmistä ei olisi noin vaativaan työhön mitä me maanviljelijät teemme! hienoa kuulla että olet noin kovin isänmaallinen!
Luuletko että tukirahoja edes näkyy tilalla?Ne menee kuule suoraan koneistoon ja eläinsuojiin!
Jos mielestäsi maatalouden harjoittaminen on niin helppoa ja siinä rikastuu niin tervetuloa kokeilemaan!Musta kuitenkin tuntuu siltä että te olette vaan kateellisia siitä että jollakulla on omaisuutta jonka on itse rakentanut! Nyt jos aiot sanoa että hyvähän se on tukiaisilla rakentaa niin edelleen sanon että tervetuloa vaan!
Ja kun niin ihailet tuota ulkomaalaista tuotantoa niin sopii muuttaa sitten vaikka ruotsiin jos siellä sun "verorahoistas" annetaan enemmän vaikka työttömille!
mitä sie täällä meille huudat Lähe sie ite sinne paratiisiis!