Dieselvero pois

NWO

/ #133 New World Order

26.04.2013 09:49

Eihän ne eruuskunta nyhveröt uskalla keskustella kansan kanssa mistään tai saati lukea kansan mielipiteitä mistään. Ainut mitä ne ymmärtävät numeroista omalla pankkitilillä jos sitäkään niikseen. Kyllä käyttövoimavero tulisi minunkin mielestäni poistaa, koska polttoaineiden hinnat ovat aikalailla samalla tasolla. Turha vedota mihinkään ympäristö syihin, koska jos niihin vedotaan, niin silloin minusta vanhojen autojen omistajille pitäisi lyödä enemmän verotusta. Suomessa on euroopan vanhimpia autokantoja. Vanha auto saastuttaa joka tapauksessa enemmän. Verrattaen uusiin nykyaikaisiin autoihin. Minusta jos se olisi kiinni, niin minä en äänestäisi yhtään näitä vanhoja heppuja eduskuntaan. Kokonaan uusiksi koko sakki ja näille pösilöille potkut. Voisi harkita myös elinikäistä porttikieltoa. Jos minussa olisi hitusenkin rikollisen verta, niin voisi täysistunnon aikaan olla eduskuntatalosta jäljellä vain rauniot. Verotus muutenkin kieroa touhua. Joudumme veroa maksamaan kaikesta mahdollisesta. Ylipäätään mitä ostamme tai käytämme, niin aivan kaikessa on joku ihmeen vero ja osassa on useita. Minusta valtion kerätyt verorahat pitaisi olla julkisesti luettavissa ja tarkka kirjanpito joka sentistä minne ne menee. Meidän maksamia rahojahan ne on, niin eikö meillä ole oikeutta tietää mihin ne menee? Eikö olekkin kieroa? Itselle tulee heti rikollisuus mieleen tuosta. Minä en ainakaan tule maksamaan yhtään ylimääräsiä veroja suomeen ja kaihdan niitä minkä pystyn. En rupea rahoittamaan/tukemaan tuollaista "laillista rikollisuutta" yhtään ja moni muukin on samalla linjalla. Jokohan minut suljetaan lukkojen taakse, koska olen mielipiteitteni kanssa uhka yhteiskunnallemme. Niinhän se toimii.