Kannabis lailliseksi

Suomen Peralle ja muille stalkkereille; Yksi elämä, elä se?
Vieras

/ #2853

07.03.2011 23:51

Hämmästyttävää on kyllä ihmisten tietämättömyys, tai suomalainen "brutaalisuus".
Huume kun huume, vankilaan narkit! tai hollantiin.. mitä vitdua oikeesti? :D
Toverit ei itse tajua sitä, kuinka kiskovat useemmin huomattavasti vaarallisempia kemikaaleja, jotka ei koskaan poistu elimistöstä.. KAKARATHAN SEKOTTAA PÄÄNSÄ JO KÄSIDESILLÄKI?!

Kertokaahan viisaat aikuiset, miksi kukaan ei osaa enää ajatella omilla aivoilla?

Kuten tässä jo muutamaan otteeseen on todettu, että delta-9-tedrahydrokannabinoidi on huomattavasti "terveellisempi" vaihtoehto, jos lähetään iänkaikkiseen puhtaaseen suomalaiseen alkoholiin vertaamaan. Kuinka Alkoholi päästää Herra Väkivallan valloilleen ja on lupa seota. Juakaa deekut sitä pirkkabissee :DD

Ja tämmöinen kylmä ja synkkä maa kuin Suomi on niin, miksi täällä ei saa olla onnellinen kansa? Kansa joka tietäisi omat vahvuudet ja heikkoudet?
Kansa joka osaisi ajatella itsensä parasta, minkä takia toisen ihmisen pitää aina mussuttaa, jos toisella ihmisellä on elämä vähän paremmin raiteillaan ja saisi nauttia pienistä elämän elixiireistä/virikkeistä?

Muistakaa rakkaat ihmiset, kenenkään ei pakko vetää mitää päihdettä ja raha hidastaa ihmiskunnan tulevaisuutta, puhumattakaan muusta bisneksestä.

Rauhaa&Rakkautta, Peace!